Preskoči na glavni sadržaj

Chanel Poudre Universelle

Kupila sam oba, i u prahu i kompaktni.


Puder u prahu koristim već dugo. Vidi se i da je ovaj pri kraju. Kratko rečeno, to je puder koji je nenadmašiv. Odlično matira moju masnu kožu, mat sam satima. Tako je sitno mljeven da je neprimjetan i lice izgleda mekano. Vrlo rijetko ga nosim samog jer ne prekriva uopće, ali kao završni dodir na tekućem puderu je odličan, lice je mat satima i satima, puder se ne topi. Doduše, dugo vremena sam bila uvjerena da je kriv za moje mitasere, ali pokazalo se da ipak nije ovaj puder u prahu kriv. Ova gromada od kutije sadrži 30 grama i puder traje zaista dugo. Platila sam ga 300 kn i mislim da mi je ovo jedna od najboljih stvari koje imam. Boja je najsvijetlija, 1.



Puder dolazi s ogromnim tuferom koji se vrlo lako pere. Slika potvrđuje da se radi o 30 grama.

Kompaktni je nešto manji. Sam ne prekriva ništa, apsolutno ništa. Korišten preko tekućeg, to je sasvim druga priča. Stavila sam ga preko Vitalumiere Aqua i iznenadila sam se. Pomislila sam da je puder koji ipak prekriva jer je lice bilo drugačije. Drugačije u smislu, konkretnije, jače. Ne znam kako da objasnim, situacija tipa: glumica na TV-u ima savršeno lice, a na nekoj bezveznoj fotografiji slabo, tanko i prozirno lice. Ovaj puder baš poboljšava lice da izgleda konkretnije.


Pudera ima 15 grama, upola manje od pudera u prahu. Ali, ovoga mi je i manje potrebno.

Ovako je izgledao prije prvog poteza kistom. Nikad ne mogu odoljeti utisnutom Chanel. Dobra slika, zar ne?


A ovo je kad ga koristim. Nema utisnutog Chanela, šteta.


A sada usporedba. Iako se čine isti, postoji mala razlika. Kompaktni je mrvicu više žut, dok je puder u prahu neutralan. Puder u prahu bolje matira i daje prirodan izgled. Kompaktni puder daje sofisticirani izgled i bolje prekriva u kombinaciji s tekućim. Puder u prahu je dobar na koži, ne ističe suhe dijelove (bar meni), ali za kompaktni kožu treba dobro natopiti nečim jako hidratantnim. Cijena je ista za oba pudera.


Ukratko, preporučujem oba, ali ovisno za koju priliku. Puder u prahu će izdržati cijeli dan, a kompaktni cijelu noć.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare