Preskoči na glavni sadržaj

Gatineau Aquamemory serum


Ovo je nakon La Roche Posay, Vichy, Yves Rocher, Caudalie, itd. još jedan od hidratantnih seruma koji sam probala.

Čim sam ovako započela post, pretpostavljate u kojem smjeru ide.

S ovim serum je kao i sa svima nabrojenima. Kad ga nanesem sve je ok, lice ne zateže, osjetim nešto jako hidratantno na licu, onda se on upija i efekt nestaje.

Svi serumi su mi hidratantni, ali samo 5 minuta i onda poslije ništa. Lice je kao i prije, vapi za nečim hidratantnim. 

Ovaj serum je možda i najbolji od svih koje sam probala. Jako je lagan, dobro hidratizira, upije se da neostanu nikakvi tragovi na licu.

Kao i svaki drugi serum i ovaj sam potrošila za 2 tjedna!

Ovaj serum je od nabrojenih ujedno i najskuplji. Rekla bih najbolji i najskuplji.

Vrijedi ga probati, samo kad bi onaj osjećaj hidratacije trajao dulje.

Primjedbe

  1. ...ja sam trenutno na Biotherm Skin Ergetic serumu i zadovoljna sam te sam za jesen i zimu kupila Biotherm Skin Vivo kremu koja je apsolutni vrh vrhova (vezano za hidrataciji)...pitaj za tester u Mulleru jer i ja sam ga dobila, dvoumila sam se između Estee Lauder Day Wear i Dior Hydra ...(nešto) i priđe mi teta i da mi ta dva testera i još dva po njenom izboru i ova Skin Vivo je nešto apsolutno fantastično ;)...vezano za serum, Givenchy je pustio u prodaju liniju Vax'in for youth, postoji serum za lice i onaj za područje oko očiju...ja sam kupila taj za okoloočno područje i zadovoljna sam rezultatom makar može to i bolje ;) a dobila sam i tester seruma za lice no još nije došao na red pa možda da probaš taj :D
    ps-isprika za ovaj roman od komentara!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu