Preskoči na glavni sadržaj

Afrodita Hydra Thermal serum


Afrodita serum koristim od kada je došao u drogerije. I još nisam na čistu s njim.

Serum je ok teksture, nije mastan, nije suh, ne izaziva prištiće i prišteve.

Kad ga nanesem na kožu sve se čini dobro, čak je solidno i hidratantan.

I onda nekih 15 minuta je sve ok i dogodi se nešta čudno.

Lice mi se orosi, oznoji, "uvodeni".


Ne znam kako to objasniti. Lice mi odjedanput postane kao da je bilo na rosi. Mislim da to nije baš znoj, jer je znoj ljepljiv. Osjetio bi se miris znoja. Ovo je nekako drugačije, kao da mi je izbila neka voda na lice, kao da mi nešto kroz pore izlazi van, ali vodeno, čudno.

Nije mi jasno, ako je ovo hidratantno, zašto mi nešto hidratantno izlazi ili se pojavljuje vani, na površini lici?!

Serum mi je dobar, mislim da mi je dobar, ali mi je čudna pojava to što mi nešto se vodeno, ne identificirano pojavljuje na površini lica.

Imam dojam da sam s ovim serumom kao boca vode koja je izašla iz frižidera pa se orosila.

Zaista ne shvaćam, čitala sam da Sponza na Itsy bitsy ima istu pojavu.

Ja sam probala serum i kad je bilo vruće i kad je bilo manje vruće i danas. Ali efekt je isti svaki put.

Pojavljuje se nešto što mi nije jasno. Zato mi serum nije dobar kao podloga prije pudera.

Ako netko zna što se tu dogodilo, neka podjeli mišljenje.

Ova situacija je meni još uvijek Dosje X.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare