ponedjeljak, 17. rujna 2012.

Givenchy Vax'in serum za područje oko očiju


Da rezimiramo, tonik je inovacija, emulzija zakon, a serum za oko očiju je revolucija. Područje oko očiju je uvijek problem – ili podočnjaci, ili natečenost ili sitne bore.
Serum za oko očiju je zaista čudo. Na prvu mi je bio čudan, nisam očekivala da nešto može biti ovako učinkovito.
Koristim ga tako da po jednu kad stavim ispod oka i na gornji kapak. Lagano razmažem i to je to. Kroz minutu-dvije sve se upije i rezultat je lice sa puno manjim podočnjacima – manje se plavi, manje sam natečena, manje imam bore ispod oka. Divota!
Jedan veliki test za sve oko očiju je da li je dovoljno hidratantno je moj gornji kapak koji je jako zgužvan u unutarnjem kutu oka. Vax'in je prošao test.
Vax'in djeluje jako dobro i zbog hladne metalne ambalaže. Ne mora ga se držati u frižideru, serum je uvijek hladan i osvježavajuć.
Serum se brzo upija, jako je hidratantan i ne ostavlja tragove, nikakve. Stoga je odličan prije primera, sjenila, olovke, tuša i maskare.
Rekla bih, čista hidratacija i njega područja oko očiju. Ovo je serum bez kojeg moja dnevna rutina nije potpuna. Koristim ga ujutro i uvečer, svaki dan bez iznimke, a rezultati se vide. Nekada ga koristim samog, nekada sa kremom, nekada u kombinaciji sa maskama.
Odličan je u kombinaciji sa još jednom Givenchy kremom za područje oko očiju, a o tome uskoro.



1 komentar:

  1. Slažem se sa tobom-odličan serum :D meni je preporodio okoloočno područje!!!

    OdgovoriIzbriši