Preskoči na glavni sadržaj

Caudalie

Caudalie je došao u Hrvatsku! Doduše još pred nekoliko tjedana. Ovo je jedan od onih brendova prirodne kozmetike koje koriste svi koji imaju lijepo i njegovano lice!

Evo koja slika za uvod:

 

Dok većina Hrvata u vinogradima radi napitke, Frnacuzi su napravili kozmetiku, i to sa aktivnim sastojcima. Tako su nastali: Vinopure za kombiniranu kožu, Energizing za normalnu kožu, Vinosource za suhu kožu, Vinoperfect za osvjetljivanje, Vinexpert za anti-ageing te linija za čišćenje lica, šamponi za kosu i kreme za zaštitu od sunca. 

Proizvodi iz navedenih linija su dostupni u ljekarnama te su redovne linije manje - više u rangu Nuxe, naravno uz jeftinija i skuplja odstupanja. Naravno, anti-age linije su uvijek znatno skuplje.

Zasada su me zainteresirali sljedeći proizvodi:
Premieres Vendanges hidratantna krema i krema za područje oko očiju i usana. Cijena 140, odnosno 200 kn. 

Jedino ako se u ljekarni ne predomislim i kupim nešto drugo. Kada kupim, sigurno ću uskoro objaviti to.

Primjedbe

  1. Ajme jučer ne vidjeh ovaj post! Previše otvorenih blogova sam imala istovremeno pa nisam gledala starije postove :-o I ja sam se nabrijala na Caudalie iako sam dosad isprobala tek jedan proizvod i to tester Pulpe Vitaminee seruma. S nestrpljenjem iščekujem recnezije! :-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Kad potrošim sve moje Nuxove i Vichyje kupujem Caudalie!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare