Preskoči na glavni sadržaj

Chanel Perfection Lumiere



Kao i kod Vitalumiere Aqua, kod Perfection Lumiere postoji još novija klasifikacija boja. Ja sam kupila B10. Vjerojatno bi mi B20 bila bolja, B30 bi mi bila previše tamna. Dobra je B10, ali nisam u zadnje vrijeme imala pudere sa jačim prekrivanjem pa sam si čudna, ali svi mi kažu da je boja dobra. Analizirala sam ju i ja, žuta, ne odudara mi od vrata, jako se lijepo stopi s licem.


Više mi se svidjelo kako izvući Vitalumiere Aqua iz kutijice nego ova pumpica koja je kod Mat Lumiera i Perfection Lumiera. Pumpica mi je jednostavno nespretna, previše pudera samo izleti i ostatk moram baciti. Ali eto, pumpica mi je jedina zamjerka ovom puderu, vjerovali ili ne.

Zaista mi se sviđa što je forumla pudera High Definition - što znači da puder prekriva, a nije uočljiv na licu. Zapravo, rekla bih da je kozmetička industrija uspjela u svom naumu: stvorili su puder koji prekriva jače, a nije težak i primjetan. Naravno, potrebno je napraviti piling jer se vide komadići koji se perutaju, ali ja još nisam naišla na puder koji to prikriva. Podloga za puder mi je bila samo Nuxe Etincelante emulzija, znači nista za matiranje, ništa za jaku hidrataciju, samo emulzija koja opskrbljuje kožu kisikom.

Po pitanju prekrivanja, može se s ovim puderom sve. Ako želite lagano prekrivanje treba nanijeti malo pudera ili ga pomješati sa hidratantnom kremom. Za srednje prekrivanje treba ga staviti u normalnoj količini, oko pola pritiska na pumpicu. Sa cijelom pupicom lice je SAVRŠENO. Doduše, meni uvijek treba jako malo pudera, jednu pumpicu koristim za nanošenje dva sloja pudera. Sa ovim puderom se može pojačati prekrivanje na kritičnim mjestima ako se utapka puder. Inače, puder je jako tekuć, a takvi puderi su obično slabijeg prekivanja, bar koje sam ja probala. Rekla bih da je ovaj puder fenomen.



Na mome licu puder je u početku mat, zatim imam zdravi sjaj, ne masni (iako imam masnu kožu). Nakon sat vremena na licu primjećujem baš taj glow, lice mi izgleda baš zdravo. Nakon što puder sjedne na lice, tada je polu mat. Kad nanesem puder u dva sloja, otporan je na moju masnu kožu. Istina, zasjajim se, ali tada s papirićima otklonim masnoću, a puder ostane i dalje besprijekoran. Izdrži cijeli dan i ne mogu se žaliti.

Puder ima odličnu ocjenu, nije mi izazvao nikakve probleme na licu i lice mi ne izgleda izmučeno nakon njega. Nadam se da će tako i ostati. Drago mi je Chanel konačno ima dermatološka testiranja pudera. Miris je predivan. Nadam se da će naše parfumerije uvesti B20. Puder ću koristiti s veseljem jer mi lice izgleda savršeno. Toplo preporučujem svima koji žele jače prikrivanje bez osjećaja težine na licu.

Eto, sada sam i ja HD ready.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare