Preskoči na glavni sadržaj

Chanel Le Crayon Khol - Noir


Prva od tri olovke koje sam kupila. Doduše kupila sam još i olovku i sa spužvicom i Stylo (to je moj drugi). Danas sam isprobala Le Cryon Khol. Iznenadila sam se kad sam počela sa nanošenjem kako je mekana. Uopće je ne treba jako pritisnuti, kao recimo Stylo Yeux. Samo lagani dodir olovkom i eto ga! Uspjela sam nanijeti olovku tako tanko, s ničim drugim nisam tako tanko uspjela. Dobra je i za osobe koje nisu vješte sa nanošenjem jer ju je vrlo lako stanjiti ili produljiti sa štapićem za uha ili prstom. 


Stavljena je jutros, dosta se dobro drži, malo se je razmazala, nisam koristila nikakvu bazu ali mi je područje oko očiju ostalo malo masno od Sisley maske - pretkerala sam s njom, još se učim koliko je zaista malo treba staviti (o tome sutra). Sutra ili prekosutra ću probati olovku sa Art Deco bazom za sjenila. 



Kupljeno je u Douglasu, 154 kn. I olovka je zaista jako dugačka.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare