Preskoči na glavni sadržaj

Keune Curl Cream


Isprobala sam još nešto novo. Kako imam dugu plavu kosu, varijante su beskonačne. Nekad peglam, nekad uvijam na figaro. Budući da sam kupila debeli figaro, kovrče nisu postojane. Zato mi i treba nešto za "pojačavanje". Već sam probala Tigi Curlesque, ali sam tražila nešto drugačije.

Ovako to ide: osušim kosu da bude još malo vlažna, obilno nanesem Keune Curl Cream, ugrijem figaro i omatam pramen po pramen.

Krema drži solidno, preko cijelog dana, ali ne zaljepi kosu. Kovrče su ležerne, nisu zaljepljenje kao sa Tigi kremom, od Keune se ne drže tako dugo kao sa Tigi kremom, ali Keune daje onaj Victoria's Secret look. Problem kod ovakvih frizura je drugi dan. Od Keune kosa nije sljepljena i može se drugi dan počešljati i normalno je ravna sa kojim laganim uvojkom.


S ovom kremom sam jako zadovoljna i svoju staru Tigi prosljeđujem jednoj prijateljici. Da ne napomonjem da je Keune upola jeftinija od Tigi, a bolja mi je puno više.

Bipa, 64 kn, 200 ml.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu