Preskoči na glavni sadržaj

Parcijalne umjetne trepavice


Metlice koje život znače, pročitala sam davno. A evo i zašto, i kako.


Nema tog sjenila, olovke, tuša i maskare koji će napraviti pravi look, ako trepavice ne istaknu oči. Uvijek se iznova zaprepastim kad pogledam u ogledalo i uočim razliku sa i bez maskare. A što mislite kako je tek sa umjetnim trepavicama?


Trepavice sam već puno puta škicala po DM-u i Bipi, ali nikako da se odlučim na kupovinu, ali pred tjedan-dva konačno i jesam.


Prema nekima, kod nanošenja umjetnih trepavica treba maskara, a prema nekima ne, probala sam sve varijante. Bez maskare, izgleda katastrofa jer se dogodi sljedeće: moje ionako duge trepavice izgledaju malo i ne uvijeno i umjetne trepavice se podignu iznad mojih trepavica, efekt je loš, vidi se da to nije dobro. Zato, sa maskarom je druga priča. Koristila sam i Collistar Infinito i L'Oreal Million Lashes Mega Volume (tek sam kupila, uskoro dojmovi) i efekt koji sam postigla je odličan. Maskare su produžile i uvile moje trepavice, a umjetne trepavice su napravile pravo čudo. Koristila sam umjetne svih veličina i najdulje sam stavila u vanjski kut oka, a zatim prema sredini oka sam stavlja kraće trepavice. Oči su bile baš dramatične, velike i crne. Baš poput reklame za sve one maskare koje produljuju trepavice.


I ovako sam radila: pinceta s kojom lovim trepavice iz kutijice, ljepilo s kojim ljepim i ja, mirne ruke. Korijen trepavice umočim u ljepilo i lagano uguram trepavice pincetom između mojih trepavica. I tako, koliko ima trepavica i mjesta.


Slikala sam ih sa svih strana i iz svih kuteva jer su zaista dugačke. S njima se može jako lijepo upotpuniti trepavice, a može se i iz ničeg napraviti nešto.


Jedino mi nije jasno zašto je ljepilo zeleno?!


Jako sam zadovoljna sa trepavicama, odlično se drže, izgledaju odlično, za korištenje i ugradnju ipak treba malo prakse i mirna ruka.


Po sedmi put, jako mi se sviđa što se može napraviti sa umjetnim trepavicama i nije mi jasno zašto ih prije nisam kupila?! Da sam se prije sjetila kupiti ih, nosila bih trepavice u puno prilika, ali i za svaki dan, ne baš najdulje, ali srednje ću često stavljati samo da upotpunim moje trepavice. A ovo su tek moje prve u nizu, uskoro planiram kupiti još, parcijalnih i cijelih.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Balea Q10 flasteri za podočnjake

L'oreal Elseve krema za kosu