Preskoči na glavni sadržaj

Baze za sjenila


Imam masnu kožu, jednostavno, uvijek ima onaj masni odsjaj. To zna biti problem. Pogotovo kada želim da make up traje na licu. Baze za lice su već stara priča. Svijet su osvojile baze za sjenila.


Catrice sam kupila, eto  tako, da ju probam, po principu nije skupa, pa ako i ne valja ništa strašno. Na svu sreću, nije bila skupa, pa ništa strašno je ispalo točno.


Boja baze je svijetlo bež, prekriva kapilare, ne ulazi u pregib kad se nanese. Ali problem je nanošenje - do sadržaja se dolazi tako da se izvadi štapić na kojem ima previše baze. Baza je sama po sebi dosta tekuća i rijetka (naučila sam se na Art Deco, imajte na umu). Na kapku nije loša, za razliku od drugih, ne smeta što je vlažnija, čak i kist sa sjenilom odlično klizi preko i jako dobro se može blendati jer mi se događa da sa suhim bazama je nemoguće nešto popraviti, a ne daj Bože blendati jer se sjenilo skori kao da je zacementirano. Po pitanju postojanosti sjenila na bazi, nisam baš zadovoljna. Sjenila sa Catrice bazom traju dulje, ali niti približno kao sa Art Deco.


Čisto za usporedbu, Art Deco je malo tamnija i više je suha od Catrice. Catrice je kao korektor. Na Art Deco svako sjenilo, bez obzira na vrstu traje dugo, na Catrice mi jedino solidno traju Dior 5 Color, dok na Art Deco može i prošlogodišnji proljetni Chanel bez greške. Istina je da je na Catrice lakše blendanje, ali Art Deco mi ostaje kao bolja.

Catrice ne ću baciti, dobra je i za korištenje samostalno, za neku nude look u stilu Burberryja.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu