ponedjeljak, 8. listopada 2012.

Givenchy Smile 'n Repair krema za oko očiju


Ovo je prava dragocjenost za sve one koji žele mladoliko lice. Podočnjaci su stvar prošlosti uz ovu kremu. Krema za oko očiju je isto malo konkretnije teksture kao i krema za lice. Praktički je to mini verzija kreme za lice, od ambalaže pa do efekta koji se vidi nakon nje.

Podočnjaka nema i to je to. Sve ono plavo-ljubičasto lagano izblijedi, bore (koje ja sa 24 godine oko očiju imam i te kako) su nekako utegnute, ne vidim više one crte oko očiju. Kremu koristim i na gornjem kapku. Na tom dijelu me muči dehidracija, ali u kombinaciji sa Vax'in serumom je odlično sada.

Ova krema je, možda zbog svoje malo bogatije teksture primjerenija za noć. Uz vodotporu maskaru i dobro sjenilo i olovku, bilo bi sve ok, ali uz nešto malo mekanije bojim se da ipak ne bi bilo sigurno za maskaru.

 Meni sa mojim omiljenim maskarama i sjenilima sve stoji na mjestu.

Znate za što još koristim ovu kremu, kao masku za oko očiju. I funkcionira. Moje područje oko očiju sve popije.


Broj komentara: 5: