Preskoči na glavni sadržaj

Četka od devine dlake


Svi već znamo da imam dugu plavu kosu koju redovno ubijam bojenjem, feniranjem, peglanjem i uvijanjem na figaro. Ovu četku sam davno vidjela, ali sam ju kupila pred mjesec dana jer sam uvijek mislila da je jako nespretna jer je ogromna, ali zbilja ogromna.


Pogledajte kolike dlake - feniranje je s njom prava sitnica.


Uopće se ne moram truditi kod izvlačenja pramenova, samo malo prođem sa četkom i fenom i kosa je kao da sam ju dugo, dugo peglala. A uopće se nisam trudila. Zaista sam zadovoljna sa četkom i nadam se da ću ju dugo koristiti. Dlake su od deve, jako su guste, krute i kosa ne ulazi u njih nego ostaje na površini četke.


A ovo Vam je za usporedbu sa najvećom četkom iz DM-a. Crvena je više nego dva puta veća i trebate imati jako dugačku da bi ju koristili.

Nedostatak je cijena: ja sam ju platila 120 kn, a cijena se može popeti i do 250 kn kod nekih trgovača profi opremom za salone, tako da je bolje pogledati na nekoliko mjesta.

Primjedbe

  1. Oprosti možeš li mi reći gdje si je kupila?

    OdgovoriIzbriši
  2. Kupila sam u jednom frizerskom salonu, ali više nama tih četki. Priča je bila da je kupljena od jedne trgovačke putnice, tako da možeš probati po dućanima sa opremom za frizere.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu