Preskoči na glavni sadržaj

Loreal Infailible olovka za oči


Nije ovo olovka koja se šilji, ovo je ona tanka olovka se izvlači. Iskreno, ovakvo pakiranje mi je puno draže. Crni trag na očima uvijek daje malo dramatičnog efekta - bilo to sasvim lagano ili pretjerano. Ali uvjek volim, barem malo, dodati lagani trag crnila uz rub trepavica. Mislim da to poveća oči, otvori pogled, ali i daje neku težinu trpavicama, izgledaju punije, deblje, konkretnije.


Svi već znamo da sam Chanel freak i da koristim njihovu verziju ovog eyelinera i da sam oduševljena s njim (sjećate se svadbe na +35, od 14 sati do drugi dan ujutro - eyeliner postojan). Ovaj Loreal je solidna zamjena, ne bi baš izdržao toliko, ali do dugo u noći vjerojatno bi. Nanošenje je odlično, nije suh, čak je i dosta mekan, pa je zaista pogodan i za tanku liniju, a ako volite nešto izraženiju liniju, ja bih samo malo jače pritsnula olovku. Inače tako i radim, za tanku liniju lagani potezi, a za deblju malo jače pritisnem.


Obožavam kad olovke imaju gumicu na kraju, nekad ne uspijem izvući kraj da bude savršen, pa gumica dobro dođe. Samo malo dotaknem s gumenim vrhom i dobijem tanki završetak. Boja je crna, nije siva ili blijeda, baš je crna.

Sve u svemu, zadovoljna sam. Solidna drogerijska olovka, očekujte da će biti dovoljno dobra, ali ju ipak ne mogu staviti u rang Chanela. Razlike su ipak velike, posebice u postojanosti. Loreal je za drogerijski rang poprilično postojana, ali Chanel stoji na očima sve dok ju ne skinem, dok Loreal malo popusti na rubovima.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare