Preskoči na glavni sadržaj

Givenchy Smile 'n' Repair serum


Da li ste kada naletile za serum koji je takav da ujednačava ten, čini ga življim, daje mu lagani sjaj, osvjetli lice i daje mu odmoreni izgleda? 
Ovaj serum to radi svaki put kada ga nanesem na lice. Koristim ga već mjesecima i svaki put sam s njim sve više i više zadovoljnija. Ovo je najbolji serum koji sam probala do sada.


Boje je kao lagana tonirana krema, nešto kao mix blijeda boja breskve, bijela kava ... um, teško je opisati, boje je kao neka lagana krema za kolače. Tako je možda najjednostavije, kao krema za narančom.

Kad se nanese na lice, nema uočljive boje, ne ostavlja lice "obojenim". Prvo što primjećujem po licu su sitne čestice koje reflektiraju svjetlo i time lice izgleda puno bolje, baš onako zabljesne kao da sam bila u šetnji na svježen zraku, recimo.

Dalje, pore su utegnute, ne vide se i ne primjećuju na licu, a pogotovo na čelu. Onda one dosadne sitne borice po čelu isto nestanu. Nos mi je puno manje crven, a cijelo lice izgleda nekako sretno i dobro.

Zadovoljna sam s ovim serumom jer je odličan kao podloga za puder. Radi sve što i primer, ali nije make up nego skin care proizvod.

Kad smo kod pudera i ostalog. Uglavnom kad idem obaviti nešto neformalno u gradu, a prije toga sam stavila ovaj serum, sada više uopće ne koristim puder jer nema svrhe maskirati savršeni ten jer ovaj serum daje licu izgled gotovo ravan savršenstvu.

Kako da još objasnim, da li vam se dogodilo da se pogledate u ogledalo i da vam koža lica izgleda nekako tanje, slabije nego prije? Kad to primijetim, uzemem ovaj serum i u trenu lice izgleda puno bolje, punije i zdravije.

Istina je da je ovo malo skuplji serum, ali vrijedi ga imati. Cijena mu je oko 90 eura po stranim parfumerijama, kod nas je sigurno puno više.

Primjedbe

  1. Ok...ionako obožavam Givenchy, vjerujem tvojim recenzijama i što sad na kraju reći nego - kupujem ;D!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zvuči divno! Baš bih ga voljela probati.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu