Preskoči na glavni sadržaj

La Roche Posay Effaclar Duo




Uvijek, ali baš uvijek u zalihama moram imati nešto za protiv prišteva. Nemam generalno problematično lice, ali mi se nekada zna dogoditi da se pojavi jedan, pa još jedan, pa ih zna biti nekoliko na čelu. 

Veći problem su mi miteseri. Njih imam po cijelom licu. Od gotovo svih krema koje su malo jače ih imam toliko puno da mi koža zna izgledati "tigrasto".

Zato uvijek trebam nešto što poboljšava kožu.

Ali, uvijek još taj ali, da ne isušuje jer je moja koža dehidrirana.



Za sve proizvode iz linije Effaclar sam pročitala dosta oprečnih mišljenja. Jedni hvale, drugi kude. Teško je kad čitate prepoznati tko je ispravan, a tko je očekivao čuda.

Moje mišljenje o liniji Effaclar je da je to za kožu u jako velikim problemima, ali zaista velikima.

Kao što sam napisala, nemam generalno problematičnu kožu, samo sa povremenim (kao i svatko drugi) prištićima. A na svu sreću, imala sam ih par dok sam tesirala ovu kremu.

Dojmovi?

Tekstura i osjećaj na koži je neočekivan. Do sada sam od krema za problematičnu kožu koristila samo Normaderm u svim varijantama. Effaclar Duo je lagano masna. To zaista nisam očekivala i bojala sam se da to što je malo konkretnija bude problem. Ali nije bilo s tim problema. Kako mi u zadnje vrijeme odgovaraju malo masnije teksture, čak sam se i poveselila ovome. Krema bi mi se upila i lice mi je izgledalo ok, nisam hodala po svijetu s masnim odsjajem od kreme.

Na licu me ne zateže, što je obično problem kod krema koje obećavaju čišćenje kože.

Efekti - s obzirom da sam imala situaciju u toku i da je prestala, mislim da je krema odradila svoje. Isto tako sam primjetila da mi je lice nakon nje izgledalo puno bolje, nekako baš čišće.

Miris nisam osjetila, nisam uopće na to ni obraćala pažnju.

Krema nije isušivala, to mi se je jako svidjelo. Sve u svemu, kreme me, bez obzira na puno pročitanog o njoj, ipak nije trebalo biti strah.

Samo da dodam, kreme za problematično lice nikada ne koristim dugo, tek nekoliko dana, 5 najviše, jer kad imam materijala za ovakve kreme nije to tako strašno. Odsada ću uvjek imati i jednu Effaclar Duo, za svaki slučaj.

Kako ne volim ići u salone i spa na čišćenja lica, to si uvijek radim sama doma i zato mi uvijek treba jedna krema koju ću nanesti na lice nakon tiskanja i s kojom znam da ću biti sigurna da se ne ću ujutro probuditi sa "situacijama". Za ove slučajeve mi je potrebno da krema ne isušuje jer je lice nakon tiskanja uvijek malo isušeno, a da ne uzrokuje prišteve na istiskanom licu.

* PR uzorak od strane Vichyja

P.S. Ovaj post pišem cijeli tjedan, ali niti jedan dan nisam uspjela doći do kraja s njim! :-)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare