Preskoči na glavni sadržaj

LRP Effaclar gel za umivanje


Ovaj gel sam koristila već nekoliko puta. Svaki put dojam mi je isti.

Odlično čisti lice, ali me uvijek isušuje. Jednostavno se ne mogu odreći ovog gela u mojim beauty zalihama, bez obzira na posljedice. Ali doskočila sam i tome.

Gel ne koristim svaki dan, kako sam to radila u početku. Sada ga koristim po jedan, dva pua u tjednu i super sam zadovoljna. Najboljo opis ovog gela je da makne s lica sve što na njemu ne treba biti, tj. ostane samo čista, mekana, glatka koža. Sve naslage stare i mrtve kože i sve ljuskice nestaju, čak i bez pretjeranog masiranja i trljanja.

Gel, sam po sebi, je proziran, bez ikakvih kuglica i sl. On samo radi jako dobat piling lica, iako je gel za čišćenje. S ozbzirom da ga ne koristim često, više nemam problema sa isušivanjem.

Najviše volim koristiti ovaj gel nakon par dana nakon tiskanja prištića i mitesera ili samo kada mi se lice počne guliti samo po sebi. Uz ovaj gel uvijek znam da ne ću imati ljuskice po nosu, bradi isl.



Miiris gela nije nešto previše ugodan, ali kažem Vam, kako čisti lice na sve njegove mane mogu zažmiriti.

Najbolji opis gela da je ovo prozirni gel koji se lagano zapjeni i onda na licu napravi magiju da s kože nestane sve čemu tamo više nije mjesto!

Prije je postojalo veliko pakovanje, ali ovo mi je draže, i za doma i za put. A i prikladnije mi je jer ga ne koristim često, tj. svaki dan, pa mi ga samim tim manje treba.

Gel je namjenjen masnoh koži, tako da djeluje i na pore, ali kad vidim kako skida mrtvu kožu, mislim da mu ništa nije ravno, čak niti mnogi pilinzi.

*PR uzorak od strane LRP-a, inače dostupno u ljekarnama

Primjedbe

  1. Slažem se sa tobom ... sjajan je ali nije za svaki dan no uz serum i hidratantniju kremicu da se sve lijepo iskombinirati .

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu