Preskoči na glavni sadržaj

All my children ili Sve moje B.B.


Već dugo odgađam ovaj post, ali evo konačno ga pišem.

Otkako je krenuma sva ta bura oko BB krema, ja sam ostala ravnodušna. Istina je da nisam marila za njih jer sam imala svoj Dior Nude, Chanel Vitalumiere Aqua, Sisley, Chanel Perfection Lumiere itd. da ne nabrajam cijeli arsenal.

Svi su hvalili BB kreme, ali ja opet ni pomislila da bi probala neku.

I tako dugo vremena.

I onda se poajvila u DM-u L'Oreal Nude Magique. Uzela sam ju samo jer mi je primer bio odličan, a i iz znatiželje. Tu su me već BB kreme počele kopkati. A ostalo je sada već prava priča ... 

Pa krenimo. Prvo jedan čoporativni swatch. Mislim da ne moram pisati što su BB kreme, onaj dio o plastičnom kirurgu, Azijska glumica, ma znate. Znate i sva njihova djelovanja.

Ja nisam vjerovala svemu tome, sve dok, sve dok obožavam, uvijek mi se obije o glavu. Istina je da zbilja hidratiziraju, koja više, koja manje, ali ipak više nego puderi, čak i moji omiljeni Nude i Vitalumiere Aqua.


Na ovoj fotografiji su kreme redom kao i na prethodnoj, pa o svakoj nekoliko riječi.



LRP Hydreane

Imam u dvije nijanse, Ligh i Medium. Kod njih mi se sviđa to što odlično hidratiziraju, daju lagani sjaj licu, lagano prekrivaju, ali se neki veći problemi mogu lako riješiti s korektorom. Postojana mi je cijeli dan kad ju fiksiram Dior puderom u prahu. Kada idem obaviti nešto kraće ne koristim puder u prahu, ostanem tako nematirana i imam lagano, zdravi sjaj na licu. Kod ove kreme još volim to što kad sjedne na lice, bude nekako jača, konkretnija, ne znam bolje objasniti. Lice mi ne izgleda prozirno, ako shvaćate što mislim.



Vichy Capital Soleil

Morala sam s jednom ne BB kremom, ali ima visok SPF pa može li proći pod dobre kreme?
Lagano prekrivanje, jako visok SPF, univerzalna boja koja odgovara svima, ali ozbiljno.  U tubi tamna, ali se odlično prilagođava, čak i na moj bijeli ten. Krema daje popriličan sjaj licu, ali ništa što ne može riješiti puder u prahu.


Vichy Idealia

Moja omiljena, već sam pisala o njoj ovdje, i dalje mi je super i dalje ju volim i dalje hidratizira, i dalje je savršena i dalje ću ju koristiti. Nego, u tubi dosta konkretna, na licu dobra. Zaista ne shvaćam kako se te BB kreme uspiju tako dobro prilagoditi. Kao kameleoni su. Prekrivaju, hidratiziraju, štite, a ne vide se na koži!


Skyendor Age Defense

Negdje sam izgubila slike o Skyendor BB! Užas! Ovu kremu sam od svih najmanje isprobala jer je najsvjetlija dosta tamna, ipak nisamo svi latino dive da se u sred zime hvalimo nekim ekstra preplanulim tenom. Na kraće staze sam ju isprobala, daje propriličan sjaj licu, ne prekriva ništa, ali ipak imajte na umu da mi je bila pretamna, tako da ju još ne bi sudila jer njeno vrijeme tek dolazi kad dobijem malo boje u licu. Zato se za dojmove o njoj morate strpiti. Za sada sam je koristila sam malo i to jako umasiranu jer mi je bila pretamna, da ne budem primjer lošeg make up-a.


L'Oreal Nude Magique

Moja prva, ali ne i zadnja. Svaki put kad ju stavim, čudim se kako lice izgleda golo, a savršeno. Što da više kažem, ne isušuje, dapače odlično hidratizira, prekriva osrednje, a traje cijeli dan. Od nje sam mat i često ju koristim bez pudera u prahu.


Znam da za jako puno ovih krema nisam napisala osvrt, ali uskoro budem.

Do tada, samo kupujte BB kreme, nisu štetne kao puder, ja vidim to, a moja koža mi to vraća dobrim izgledom u znak zahvalnosti što ju više ne ubijam puderom.


Primjedbe

  1. Isprobala sam LRP i Vichy kremice. Nekako mi najviše paše ova od LRP-a, ali ni druge nisu loše. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da li stavljaš neku kremu prije BB?

    OdgovoriIzbriši
  3. Kradem ideju, odnosno, imam svako malo upit za sličan post ali kako sam trenutno u fazi kada samo koristim BB-ice moram nešto slično napraviti ;D!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu