Preskoči na glavni sadržaj

Sweet Gold - šećerna pasta za depilaciju


Došlo je toplije vrijeme, počele smo nositi suknje i haljine i došlo je vrijeme da posvetimo malo više pažnje koži bez dlačica. Iskreno, preko zime je lakše, noge ne moraju uvijek biti savršene, a nosimo i deblje čarape tako da se sitnije dlačice uoće ni ne vide i nema potrebe paziti da noge biti kao od Jennifer Lopez u reklami za Gillete. Vidjele ste to?


Šećerne paste su već neko vrijeme hit. S razlogom, naravno. Bol je manja nego sa voskom, a ne oštećuje kožu kao vosak. Samo kad radite egipatsku depilaciju nogu to nije baš pogodno sa osobe koje muče vene. Na nekoliko mjesta imam problematične vene i tu me pritisak rukom jako boli, zbog čega je tu vosak bolji, ali pitanje je koliko je pametno čupati do takvim područjima.



Pastu sam kupila u Bipi, bilo je još nekoliko, ali je ovo bilo najmanje pakiranje! :-) Općenito preferiram egipatsku depilaciju u salonu, jer sama ovo raditi je užaš. Em je prvo tvrda, pa taman kad se ugrije kako spada, onda postane pretopla pa se razvlači kao guma za žvakanje. Istina je da je za ovo potrebno puno prakse. 


Ne sviđa mi se način vađenja paste iz posude. Zamoči prste i probaj kako znaš izvući nešto tvrdo. Nije baš pogodno. Pasta sama po sebi je dobra, ali ja ne znam baš najbolje barati njome pa mi se brzo ugrije. Za takve nespretnjakoviće kao ja mogu se koristiti trake kao i kod voska, e to je puno jednostavnije i bolje. Ovako moram čistiti nokte od paste i sl. Ali nije to veliki problem jer zaista jedan mlaz tople vode sve ispere.


Drage moje, ako ste vješte pasta mi se čini dobra. Dostupna je više veličina tako da možete birati.

Ja ću ipak dalje ići u salon na depilaciju jer sam nespretna. Samoj mi trebaju sati, a tetama 45 minuta za noge. Puno jednostavnije, a kako sam nespretna potrošim paste da mi moglo doći do nestašice šećera.

Efekte depilacijom šećernom pastom obožavam, nema crvenila, nema perutanja kože, samo prekrasna glatka koža bez ijedne dlačice. A najbolje u cijeloj priči je što dlake zaista oslabe. I to već nakon prvog puta, puno su tanje. 

Ako mi ne vjerujete, probajte.

Primjedbe

  1. Nije ovo sport za mene .... ja mogu samo leći i pustiti profesionalce ;)!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Također, sat vremena odspavam u salonu ili se napričam sa nekom curom, plus dobijem uvijek neki dobar savjet.

      Izbriši
  2. moja savjet je sa koristiš rukavice pri korištenju ove past

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To mi se čini još ne-spretnije, ali probat ću. Samo iz znatiželje.

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Uh, ne sjećam se, možda 40-ak kn. Pa kad se sve zbroji ispadne jeftinije otići u salon.

      Izbriši
    2. Malo sam se raspitala, izgleda da je nije teško ni napraviti :)
      hvala na odgovoru :)

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu