Preskoči na glavni sadržaj

Ultraflesh Ultracover korektori


A sada nešto što u Hrvatskoj se više ne može kupiti otkako nema Sephore - Ultraflesh. Naime, Ultraflesh je brend Fusion Beauty, tako da su očekivanja velika. Od Fusion Beauty imam jedno sjajilo o kojemu Vam još nisam pisala, ali nadam se da budem uskoro.

Ambalaža je crna, sjajna, sa natpisom brenda i nazivom proizvoda - ultracover. Jednostavno rečeno, radi se o korektoru, a kad se zove ultra prekrivanje, idemo ga isprobati.



S obzirom da je kupljen sa jagodice, boja je bila čisto kockanje. Uzela sam onaj koji je bio najsvijetliji u ponudi i na svu sreću pogodila. Gornja boja ja boja lososa, a donja je svijetla i žuta. Boja lososa mi je odlična kao korektor za L'Oreal Nude Magique BB kremu u svijetlijoj nijansi. Točno su dvije iste nijanse, tako da su to dva proizvoda koja su odlična zajedno, a boje su se eto slučajno pogodile. 

Svijetliju nijansu koristim na reodvne pudere kao korektor i highlighter. Za nanošenje koristim priloženi kistić jer je dobar i praktičan.



Oba korektora su sami po sebi dobro pigmentirani, zaista odlično prekrivaju, jako se dobro mogu blendati sa ostatkom (bb krema ili puder), a ono što je najbitnije - dugotrajni su, izdrže cijeli dan i ne miču se s lica. Nisam uočila da oksidira ili da se boja promijenila.



S obizom da mi se je ultracover svidio, planiram daljni izlet u Ultraflesh i Fusion Beauty. 

Primjedbe

  1. Čini se super. Baš sam u potrazi za kvalitetnim korektorom boje lososa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooooooo kao i Blogette tražim nešto u nijansi lososa :D a ovo mi djeluje jako dobro :D.
    Imam i ja njihovo sjajilo i obožavam ga ;)!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu