Preskoči na glavni sadržaj

Vichy Dezodorans








 Ne znam kako da Vam objasnim koliko ne podnosim kad netko zaudara po znoju, to mi je odvratno. Takve mirise/smradove baš ne podnosim. A kako je odjednom došlo vruće, to zna biti još veći problem.

Kako sam opsjenuta s tim da ne bih ja smrdila po znoju, koristila sam do sada dezorantske kreme. Problem mi je uvijek bio - bijeli tragovi. Pa sam se prala, lagano čistila tragove ručnikom, pa sam onda smisila da ću kremu stavljati uvečer tako da mi je ujutro lakše očistiti bijele tragove .... Shvaćate poantu!



Onda se je ukazala mala Vichy bočica sa roll on dezićem! Obećanja poprilična - nema bijelih tragova, ALI nema ni žutih tragova, nema neugodnih mirisa, a nema ni pretjeranog znojenja. Iskreno, ili moraš napraviti odličan proizvod ili moraš biti lud za bi ovo sve rekao da tvoj proizvod radi! Pa sa vidimo Vichy roll on na djelu!


Praktičan roll on koji stane u svaku torbu, torbicu, ladicu, policu, nesesser, svugdje.

Miris je ugodan, čak mi se svidio, nekako je lagan, kao proljeće, baš mi miriši po proljeću! Osvježavajuć, lagan, ugodan, odgovara mi.

Nanošenje mi je ok, neki roll onovi imaju problema sa kuglicama koje se ne miču. Nisam baš često koristila roll onove, ali ovo mi je ipak draže od nanošenje dezodorantske kreme prstima!

Dezodorans je prozirne boje, zaista ne ostavlja bijele mrlje na odjeći - provjereno na bijeloj, crvenoj, plavoj i crnoj majici. Nikakve mrlje nisam uočila, a probala sam i na mokru kožu na koju je roll on bio tek nanesen i  kasnije, ali tragova nigdje, ni u panju!

Rezultati - nije bilo neugodnih mirisa, a kako je bilo dosta toplo, mislim da je bilo dovoljno za lagani test. A ono što me je još iznenadilo - znojila sam se manje, i to osjetno manje.

Za sada mogu reći da je roll on prošao test. Svidio mi se je miris, zaista je ispunio ono što obećava. Nazovimo ovo flash testom, uskoro dolaze prave vrućine (kako čitam ljeto će biti pakleno) pa se nadam da će Vichy roll on me štiti i tijekom ljeta.

Kratka napomena: Roll on sam dobila od Vichyja na poklon kao PR uzorak


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu