srijeda, 5. lipnja 2013.

Bourjois - rumenilo 03 Brun Cuivre


Kao što sam napisala u prethodnom postu o Bourjois rumenilu, nisam kupila samo jedno rumenilo, nego dva. Nisam jednostavno mogla odlučiti koje bih, pa sam uzela dva! Tipično za mene, ako se ne mogu odlučiti izmđeu dva, onda sve! Znam, grozna sam!


Vrijedi sve kao i za prethodno rumenilo, samo je boja ovog rumeila više prirodna i nije tako napadna.


Ova nijansa mi je odlična kada želim neki nude look. Stavim rumenilo, ali se vidi da su obrazi tek koju nijansu drugačiji od ostatka lica. S ovim rumenilom dobijem baš prirodan look.


Rumenilo je pogodno za topli ton jer je i rumenilo tople boje, sa zlatnim odsjajem.



Svi znamo da rumenila traju godinama, a kako ja ne koristim puno rumenila, to je meni onda jaaaako puno.

Nema komentara:

Objavi komentar