Preskoči na glavni sadržaj

Vichy Aqualia Thermal Spa - noćna krema



Ovo je jedna velika tegla noćne hidratantne kreme. Ali jako velika, od 75 ml. Drago mi je da je netko konačno povećao ambalažu, a ne smanjio (kao što sam prmjetila na jednom proizodu pred par dana!). 

Kad sam otvorila kremu, opet sam se iznenadila. Krema je tako lagana, vodenasta i odlična je za osjetljivu kožu i sklonu aknama jer nije masna i ne ostavlja nikakve tragove na licu.

Probala sam ju koristiti kao kremu, bila je ok. S obzirom da je moja koža jako, ali zbilja jako dehidrirana, ne mogu pronaći kremu koja bi mi bila 100% hidratantna, ali nešto drugo mi se je puno više svidjelo.

Krema se može koristiti kao maska.


A to je ono zbog čega mi je odlična. Kako sam taman prije nego sam počela s probom kreme, bila sam na čišćenju lica i lice mi je bilo crveno, još više dehidrirano i u komi.

Zato sam kremu nanesla u jako debelom sloju i tako me je hladila, smirivala kožu i tako mi je to odgovaralo da sam nanesla još malo. Kada se je sve upilo koža mi je bila manje crvena i nije me zatezala.

Ali, uvijek ima ali u priči, ali je ovo malo šaljivo. Kako sam bila na čišćenju lica, normalna pojava je da se koža ljuska, a kako sam koristila kremu u boji, oni ostatci kože su poprimili boju kreme i morala sam to riješiti pilingom! :-)


Ukratko, ovu kremu više volim kao masku - lagana, hladi, hidratizira, umiruje. Jedno vrijeme sam ju koristila svaki dan, ali nakon Thermalia Spa kao maske, još nanesem neku kremu na lice jer sam opet u fazi "nikad dosta kreme".

Još da se malo dotaknem SPA, miris me zaista podsjeća na Spa, ona svježina, kao po nekom bijelom cvijeću (bar mene tako asocira). Onda opet onaj osjećaj hlađenja, ma samo da sam mogla dok sam imala masku legnuti umotana u neki mekani ogrtač, kraj akvarija gdje voda lagano žubori, sa nekom laganom muzikom u pozadini ....

* PR uzorak

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu