Preskoči na glavni sadržaj

Vratila sam se mora!!!


Znam, znam, dugo me nije bilo, nisam stigla staviti obavijest. Bila sam dva tjedna na moru, prekrasna dva tjedna odmora, nerada, plivanja, nerazmišljanja i svega što znači ne raditi. To ja zovem odmor! Nažalost, sve što je lijepo kratko traje, pa je moj odmor gotov i vraćam se mojem starom životu, ustajanje, posao, kuća, izlasi, shopping kozmetike, znate kako to ide.

Kako je sunce pržilo, a i kako sam željela zaštiti kožu evo što sam koristila:


Vichy Capital Soleil SPF 20* - lagana zaštita u obliku ulja, idealno za zadnje dane na moru, kad sam već imala boju, a ipak nisam željela biti gole kože. 


Ovo ulje ima klasični raspršivač pa mi je bilo ok za kad se sama zaletim na plažu. Inače, prvi put ove godine sam koristila nešto sa SPF-om u obliku ulja i oduševljna sam. Nema zatezanja kože, nema onog osjećaja da je koža kratka, nego samo nahranjena koža.


LRP Anthelios SPF 50+ ulje za sunčanje* - isto dobitna kombinacija, visoka zaštita u obliku hranjivog ulja, rekla bih točno ono što sam uvijek željela. Nakon korištenja ovog ulja mogla sam slobodno preskočiti mlijeko za tijelo jer je koža ostala svilenkasta, meka i da, baš nahranjena.


Raspričavač u obliku da ulje curi van, tako da je za ovo potreba netko tko će pomoći oko razmzivanja. I da, nabildani tip pokraj je uvijek odličan izbor!

Nedostatak ulja je to što je ulje i može zaprljati kupaći kostim i teško se ispire. Zato sam ulja koristila dok sam imala starije kostime ili crni - na tome se ne vidi! Ali ako se pazi s nanošenjem, onda je sve ok.


LRP Anthelios SPF 50+ za djecu* - dam korstila sam i zaštitu za djecu, što ću kad imam osjetljivu kožu. Do sada je holly grail za ostati bijel nakon dva tjedna mora i sunca bio Hawaiian Tropic 70+, ali ovo je jednako sigurno. Jako je gusta krema, ali zato sunce nema šanse probiti ovu zaštitu. Ovo je za sve koji su osjetljivi n a sunce ili baš one mliječno bijele puti. Ako se bojite sunca, ovo je onda pravi izbor.


Tekstura je gusta, teška za razmazati, ali se vrijedi malo potruditi jer se s ovim može satima igrati u plićaku po vjetu bez straha.


Bioderma Photoderm 50+ - a nešto i za moje lice - ultra lagana tekstura za jaku zaštitu. Lice mi je dobilo laganu boju, ali dani proveden na suncu i vjetru nisu ostavili traga na mojoj koži.


Vidite li kako konačno imam tamnije ruke, volim ljeto. Malo promjene u boji koži, zdraviji izgled.
Ovo ljeta sam dogurala sa nijanse Chanel 20 na Chanel 40.

*sve označeno * je PR uzorak. Svaki od proizvoda će dobiti svoju pravu recenziju uskoro. Ipak moram još riješiti sve stvari od puta itd., znate kako to ide kad se vrati s puta.

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare