ponedjeljak, 12. kolovoza 2013.

Catrice rumenila

Poludila sam za njima. Jako su mi se svidjela i svaki dan koristim drugo, ali ne mogu reći koja mi je nijansa najdraža. Pokazali su kao jako pouzdani u smislu opstanka boje na obrazima i postojanosti općenito. Podsjećaju se na Shu Uemura rumenila. I izgledom i time da ih je potrebno jako malo, za jako upadljivu boju na obrazima.


Svaki će dobiti svoj post, ali sam Vam ih morala pokazati.


Pakiranje nije baš za u torbu ili za putovanja, ali što se može.


Morate imati svoju četku za rumenilo, ali meni ne smeta, ionako koristim svoje, a ne one koje dolaze s rumenilima.


Da, dobra su mi ta rumenila. Mogu s njima postići lagani nude look, ali i kraljica večeri look.


3 komentara:

  1. Druga nijansa mi je bolja, blaza :) koji je naziv?

    OdgovoriIzbriši
  2. Predobra su mi ta rumenila, imam čak dva komada.

    Definitivno odlična kupnja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Imam Love & Peach i stvarno je odlično, posebno kada se uzme u obzir niska cijena.

    OdgovoriIzbriši