Preskoči na glavni sadržaj

La Roche Posay Anthelios ulje za sunčanje SPF 50+


Volim ulja, često ih koristim jer volim kako koža bude meka, glatka, lagano sjajna, a drugo jutro izgleda bolje nego da sam koristila najskuplju kremu. Jednom prilikom sa pročitala "ako ujutro želite savršeno meko lice, uvečer stavite smo ulje na njega!". Isprobano i vrijedi. A sad kako je imati ulje za sunčanje sa SPF? Nikad do sada to nisam imala, pa mi je bilo zanimljivo kako će to sada biti.

Ukratko: GENIJALNO!

Nanošenje je lako, istisnem malo ulja i razmažem po tijelu. Radi se o SPF 50+, to mi je potrebno jer sam svijetla. S ovim uljem sam bila sigurna na suncu, nisam zadobila nikakve opekline, a bila sam na suncu u najgorem dijelu dana, jednostavno nisam mogla odoliti suncu i moru. 

Ulje sam nanosila svakih nekoliko sati i još mi ga je ostalo poprilično.

Ono što mi se je najviše svidjelo kod ulja je ono što sam uočila nakon tuširanja. Koža je od njega tako meka, nahranjena, čak i nakon kupanju u moru i tuširanja. Nisu mi ostali masni tragovi na koži nakon tuširanja, dobro se ispire, ali koža ostane glatka kao svila. Od ničeg drugog mi koža nije bila takva, tako glatka, meka, neopisivo.


Ali, ulje ima jednu lošu stranu. To što je ulje! Ostavlja tragove na kupaćem kostimu što nije baš pogodno ako imate neki skupi, svijetli, lijepi kostim. Zato treba paziti kod nanošenja da ne bi bilo tragova.

Definitivno ću ulje koristiti ponekad umjesto redovnog mlijeka za tijelo, samo da malo nahranim kožu s ovom divotom.

*PR uzorak

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu