Preskoči na glavni sadržaj

Le Volume De Chanel


Sjećate se one Glorije Glam sa Chanel maskarom na dar? To je to!
Isprobala sam i odlučila kupiti full size jer mi se je svidjela.


Okrugla Chanel ambalaža mi se više sviđa nego kockasta na Sublime, ovo mi je više tradicionalni Chanel.


Iako je ovo bio uzorak, bilo je velik kao pola redovne maskare, e to je pravi dar uz Gloriju.


Četkica mi se je jako svidjela, lako obavija sve trepavice, a ovaj špic na vrhu služi da razdavajanje. Marilyn Monroe je za to koristila iglu, mi imamo Chanel za misli umjesto nas!


A maskara je odlična. Ispočetka je dosta tekuća, ali mi se je to jako svidjelo, trepavice u bile velike, crne i definirane. Točno kako želim. Tepavice su bile goleme, masive, a opet tako otmjene, nije bilo nikakvih grudica ili da se vidjelo previše maskare na trepavicama.

Kod Chanel maskara obožavam to što daju tako profinjene trepavice. Nakon što sam probala Chanel maskare točno mogu vidjeti razliku između skupih i jeftinih maskara.

Chanel masrae su uvijek lijepo crne, nisu onako vještičje crne. Sve otvaraju pogled i uvijaju što tako daje jednu novu dimenziju pogledu. Ne truse se, stoje cijeli dan kad su tek nanesene ... Nikad nisam primjetila grudice.

Efekt koji primjećujem je prekrasan pogled, otvorene oči i fenomenalne trepavice. Volim Chanel.

Obožavam Chanel.

Za ovakav rezultat uvijek biram Chanel.


Kad se želim osjećati kao iz Chanel reklame, uvijek biram Chanel. Što ću kad toliko volim Chanel jer rade odlične proizvode koji me nikad ne razočaraju.



Do slijedeće recenzije, sa full size Le Volume De Chanel!


Primjedbe

  1. Ja sam kupila full size u nijansi br 30, onako neka bordo ljubičasta ... preeeeeedivno izgleda na trepavicama, baci pogled ;).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjećam se da se spominjala ta nijansa, budem pogledala!

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare