Preskoči na glavni sadržaj

Dercos Neogenic


Kao prvo isprika što fotografija nije moja, danas sam zadnji put koristila šampon i automatski bacila u smeće ambalažu, a nisam ju prije niti jednom fotografirala.

Šampon sam koristila kroz zadnja 3 tjedna i dojmovi su sljedeći.

Pakiranje mi se je svidjelo, ljubičasto je ipak moja boja. Samo se malo teže otvara, ali pretpostavljam da oni kojima šampon traje dulje nego meni uspiju malo "razraditi" taj poklop, ali kažem ništa strašno.

Miris je odličan! Na prvu se nisam mogla odličiti da li mi je dobar ili ne, ali zaključila sam da mi kosa miriši odlično poslije. Bolje čak i nego kad pošpricam parfem u zrak i prođem ispod. Miris je teško opisati, ali baš mi je bio odličan nakon nekoliko sati.

A šampon? Odlično čisti kosu, dobro se zapjeni, sve je ok. Probala sam ga i u situacijama kad se šampon treba iskazati po pitanju čišćenja u redovno.

Vichy obećava volumen, a i to mi je bilo dobro. Inače u zadnje vrijeme posežem za šamponima za volumen iz razloga što imam dugačku kosu koja se od težine objesi pa mi je kosa na vrhu glave kao sljepljena uz glavu. Imam puno kose, gusta je i baš zbog toga imam dojam da mi nekako previše uz glavu. Zato želim šampon za volumen da mi odigne kosu od glave.

Pitate se kako je prošlo? Pun pogodak! Kosa je bila odignuta i baš sam zadovoljna kako je to u konačnici izgledalo.

Iz navedenog, ovaj šampon ulazi u standardnu postavu.

* PR uzorak

Primjedbe

  1. I ja ga upravo koristim, s tim da moja kosa nije gusta već rijetka i opada.
    za sada primjećujem super rezultate.

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da sam pročitala tvoju recenziju jer meni je evo baš nakon 3 tjedna ovaj šampon pri kraju, možda ga imam još za dva tjedna i to me baš malo zbunilo ali sada kada vidim da je i tebi kratko trajao malo mi je ipak lakše da nije do mene.

    Meni se također sviđa :D.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Balea Q10 flasteri za podočnjake

L'oreal Elseve krema za kosu