Preskoči na glavni sadržaj

La Roche Posay Cicaplast

Konačno je došlo vrijeme da napišem nešto o ovoj maloj tubici. Kada sam ugledala tubu na kojoj piše Cicaplast i još k tome ide na usne, bilo mi je čudno, ali sam pomislila da bi to moglo biti dobro jer me Cicaplast spašava po pitanju ruku i ostalih dijelova suhe kože po tijelu.


Slatka mala tubica sadrži 7.5 ml balzama za usne koji njeguje, štiti i ostavlja film na usnama. Inače volim kad mi balzam ostane na usnama, a ne kad sve upije. To pogotovo volim u ovom hladnije doba godine jer mi se tako usne ne isušuju. Tubica ima zakrivljen vrh koji može služiti kao aplikator, ali ja radije istisnem malo na prste i nanesem na usne.

Sa balzamom sam zadovoljna po pitanju njege, ali po pitanju okusa nisam. Dosta je neugodan, a pogotovo kada nanosim balzam direktno iz tube. Nekako imam dojam da plastični aplikator još više pogoršava okus, pa zato radije istisnem malo balzama na prst. Znam da La Roche Posay radi zdrave proizvode i ne koriste sve i svašta, ali malo okusa ne bi štetilo u ovom slučaju.


Balzam je gust, bijele boje, a kada se razmaže proziran je na usnama i ne primjećuje se. Ne sjaji se ili nešto slično. Ne koristim ga kao podlogu prije ruža ili sjajila jer je presklizak za nešto nakon njega. Sjajilo još nekako uspijem nanijeti, ali ruž ne. Balzam je gust i najbolje ga je koristiti samo za njegu. Najradije ga koristim po noći i budim se sa savršeno mekim usnama.

A sada sam došla na jednu dobru ideju! Ako ga probam pomješati na ruci sa malo ruža i nanesem kistom, dobit ću obojeni balzam. Baš ću probati!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare