Preskoči na glavni sadržaj

100 dana 100 žena




Što je zapravo idealna koža? Ujednačen i blistav ten bez nepravilnosti? Mladolik izgled bez bora, podočnjaka i pigmentacijskih mrlja? Idealna koža je individualni potencijal naše kože da uz odgovarajuću njegu, dugoročno preoblikuje kvalitetu i dosegne svoj ideal. Vichy personalizirana rutina čišćenja, transformacije i njege tri su ključna koraka za otkrivanje idealne kože.  Ove godine, Vichy predstavlja projekt 100 DANA 100 ŽENA: u 100 dana 100 će žena u Hrvatskoj putem personalizirane rutine staviti Vichy proizvode na test svoje idealne kože i dugoročno preoblikovati njenu kvalitetu i zdravlje.Vichy poziva sve žene da posjete www.vichy.hr/100dana100zena ili najbližu Vichy partner ljekarnu kako bi putem nove Vichy dijagnoze idealne kože otkrile svoju personaliziranu rutinu proizvoda za idealnu kožu .

***

S obzirom da i ja sudjelujem u programu, pozivam Vas da isprobate svoju personaliziranu rutinu, za mene je to ispalo: Normaderm gel za čišćenje, Idealia serum i krema.

Za sada to izgleda ovako: lice čistim Normaderm gelom jer još ponekad imam nekoju bubuljicu na licu i proširene pore - lice mi je nekako čišće - pore nisu toliko vidljive, ali i miteseri se isto ne vide na licu.


Idealia serum je moja stara ljubav - hidratizira, uljepšava i daje sjaj licu, što više trebam od toga?


Idealia krema mi je najbolja za noć - nanesem ju u debelom sloju i ujutro je koža baš svježa. Kada ju koristim preko dana, pokazala se kao dobra podloga za puder ili BB kremu.


Toliko u ovom javljanju!

***

Proizodi su mi ustupljeni od strane Vichy-ja.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare