Preskoči na glavni sadržaj

Nivea Powder Touch


Nivea je nedavno lansirala novi dezodorans - Powder Touch. Sam naziv me uplašio jer se zove puder, ali radi se o tome da dezodorans sadrži prah kaolina koji je poznat po mekoći i kvaliteti upijanja. Iz Nivee kažu da dezić kožu čini suhom, mekom i zaštićenom od neugodnih mirisa. Miris je kombinacija bergamota, naranče, ruže i đurđica. Isto tako dezić pruža zaštitu od znojenja, a ne sadrži alkohol ili boje.

A sada moj test!

Dezić koristim zadnjih 20 dana (recimo 3 tjedna). Koristila sam ga kako u radne dane, tako i tokom vikenda. Naravno, oboje je izazov na svoj način.

Tokom tjedna želim dezić koji nanesem uvečer, a cijeli sljedeći dan sam sigurna. To je moj uvjet. Uvečer stavljam dezić, a ujutro parfem i nema druge varijante. Tako radim godinama i ne mijenjam svoju rutinu. Pogađate, ujutro kad sam se ustala osjetila sam ugodan miris dezića i baš u inat sam nosila crnu potkošulju (nema boljeg testa) i nisam uočila tragove na njoj. Znači, sve pet od večeri do jutra. 

A sad tokom dana. Ponekad se znojim tokom dana, pa mi i provire oni ružni kolutovi. Kad pronađem dezić koji je OK, držim ga se. U zadnjih nekoliko tjedana nisam uočila takve probleme, znači dezić je i dalje OK. Recimo da je sad vrijeme kad se vraćam s posla i još uvijek ne osjetim neugodne mirise, nema tragova znoja, nema tragova na odjeći.

Sad je već večer - a to kod mene znači - lopta, vijača, trbušnjaci, utezi ... Znate u kojem to smjeru ide - očekuje se da uskoro počnem zaudarati - i znate što? I nakon sat vremena, još uvijek ništa.

I onda idem na tuširanje sva sretna kako je dezić super!

Abmalaža je dobra - ima mehanizam na odvijanje, gornji dio se okreće (otvoreno/zatvoreno) što mi je puno bolja varijanta od onih dezića sa čepom - pogotovo za putovanja. Svima kojima su se dogodile nezgode u torbama, znaju o čemu ja. Koji ne znaju, nadam se da neće saznati! :-)


Hoćemo sada na vikend test?

Nema gore testa od nedjelje od 10-14 sati jer je to vrijeme kada čistim malo po kući, a nakon toga kuham ručak. E to je vrijeme dok pećnica radi na 220 stupnjeva nekih 3 sata (pečeno pile, patka ili sl. i neki lagani kolačić), a za to vrijeme na njoj imam 4 lonca sa juhom, krumpirom, povrćem i nekih pohanim mesom (obično pileća prsa). Sve koje ste danas kuhale ručak znate da je za vrijeme ovog svega u kuhinji kao u paklu. I naravno, očekuje se znate, da dobro miriše sva jela, osim vas. E sa ovim dezićem sam i ja mirisa ugodno. 

I naravno, danas je bio zadnji san testiranja i kada sam pogledala crnu potkošulju, pronašla sam malo bijelog traga, ali neću tome pridavati neku važnost jer ako 20 dana nisam, a danas jesam, onda je to zanemarivo. Možda sam iz malo bližeg nasprejala ili možda previše. Zbilja sam se i ja iznenadila kad sam vidjela bijelo na potkošulji.

Prilike ste shvatile, pa sad ozbiljno:
- ugodan miris, baš proljetni - lagan, a tako svjež,
- štiti od neugodnih mirisa,
- pomaže kod prekomjernog znojenja,
- ne ostavlja tragove (iznimka opisana gore, ali eto to je jednom od x puta, pa ja opraštam).

Drugim riječima - moj do sada omiljeni dezić je ugrožen jer mi je ovo postao novi omiljeni dezić.

Još jednu stvar bih napomenula - da sam sama birala bio bi to roll on, a ne sprej. Nekako više volim roll on, spretniji su i manji, a time i pogodniji za putovanja.

Iz Nivee tvrde da dezić pruža 48-satnu zaštitu, ali ja sam koristila svake večeri. Da to nenapravim, osjećala bih se kao da odem na spavanje bez opranih zubi. :-)

A evo i kompletne postave:


Cijena svakog dezića je 24 kn, a kupiti ih možemo gotovo u svim drogerijama i trgovinama.

*PR uzorak

Primjedbe

  1. Dobila sam ovaj dezić na BBDay-u i ugodno se iznenadila, nisam dugo koristila Niveu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da i ja dugo nisam imala ništa osim gelova za tuširanje, pa sam ostala iznenađena i dobar mi je. Dobro miriši.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare