Preskoči na glavni sadržaj

Vichy Cellu Destock Serum Flash



Do nedavno nisam koristila kreme koje djeluju protiv celulita i onda sam navalila (Nikel ulje, Nuxe ulje i krema, Biobaza, Afrodita Pitaya itd.). 

Vichy Serum obećava brze rezultate u samo 2 tjedna, a krivci za to su kofein, hijaluronska kiselina i reflektirajući biseri. Serum djeluje protiv celulita, tvrdokornih područja te na čvrstoću, ujednačenost i površinu kožu. Zvuči super, idemo vidjeti dojmove nakon dva tjedna!


Kao prvo, sviđa mi se što ovaj serum ne smrdi. Naravno, samo ovi skuplji ne smrde, dok oni drogerijski imaju takav težak miris (tako da smrdi cijela kuća). Dapače, nisam ni osijetila nikakv miris, tako da sam bila presretna.

Ambalaža je praktična dok se koristi, čep koji se vrti što je odlično za doziranje, ali loše za držanje negdje u kupaonici. Naime, tuba ne može stajati, nego samo ležati, pa ju ja držim na maskama za kosu (moram štediti prostor jer je tuba velika, a nepraktična).

Nanošenje je jako lako - serum je dosta tekuć i jako se lijepo upija. Ne upije se u kožu u sekundi, ali koža ni ne ostane masna ili ljepljiva od njega. Serum sam nanosila na područje trbuha, guze, bokova i bedara svaku večer i jutro. Da, sa serumom je tako lako barati da sam ga uspjela nanositi čak i ujutro prije posla - odlično se upija, lako se razmazuje, ne ostavlja tragove i ne smrdi pa je pogodan da ga se korisiti i ujutro i uvečer. Nakon seruma se može obući bilo koja odjeća, ne ostavlja mrlje.

A sada ono što nas sve najviše zanima: koliko je učinkovit serum?
Poprilično učinkovit!

Koža na nevedenim područjima mi je jako glatka, ali zbilja glatka. Inače imam glatku kožu, ali od seruma je još mekanija i glatka. Sa grubom površinom kože i neujednačenom kožom nikad nisam imala problema, ali vidim da mi koža izgleda "punije". Naime, serum je boje prženog šećera i ima sitne čestice koje reflektiraju svjetlost i koža izgleda puno bolje "obučena" u šljokice nego kad je gola.

A celulit? Dobar je i po tome pitanju. Vjerujte mi, imam dosta materijala za ovakve kreme. Samo da objasnim, svi znamo što je celulit i da sama krema ne ubija tvrdokorne masnoće pod kožom. Ali kad se koristi krema u kombinaciji sa tjelovježbom, onda se može nešto postići. U zadnja dva tjedna mi se posrećilo da sam uspjela i puno vježbati (vježbam oduvijek, ali nekad manje, nekad više, ovisi o rasporedu života i rada) pa sam zadovoljna kako je serum dobro pomogao oko celulita.

Celulit mi se manje vidi, definitivno je ovo najučikoviti od gore nabrojanih koje sam probala. Celulit mi je i dalje vidljiv, ali dosta manje. Na dnevnom svjetlu nije toliko uočljiv, ali na umjetnom se i dalje vide brežuljci, koji su dosta popeglani (npr. kad radim kontrolu celulita prije tuširanja). 

Ukoliko nemate nerealna očekivanja (a to je da će krema sama maknuti sav celulit) nego da tražite kremu koja brzo djeluje (a ne smrdi), onda je ovaj serum djelotvoran. Svi znamo da kreme mogu pomoći i poboljšati stvar, ali ne mogu same obaviti teški dio posla kod oblikovanja tijela.

Mislim da sam u dva tjedna potrošila oko pola seruma (tuba je crna pa se ne vidi), a dolazi u pakovanju od 125 ml, dok je cijena oko 230 kn, ovisno o ljekarni. Pretpostavljam da je jedna tuba dovoljna za mjesec dana i defitivno ću nastaviti koristiti ovaj serum jer je najučinkovitiji od svih koje sam probala. Istina je da je to jedan od najskupljih koje sam probala, ali mi nije žao novaca jer je i najefiaksniji. Ne vidim svrhu kupiti nešto malo jeftinije i ne vidjeti rezultate.

Znači, realna očekivanja i realni rezultati - tako bih ja u nekoliko riječi opisala Cellu Destock Serum Flash.

* PR uzorak

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Balea Q10 flasteri za podočnjake

L'oreal Elseve krema za kosu