Preskoči na glavni sadržaj

Nivea micelarna otopina


Svi sad već znamo čemu služe, kako se koriste, zašto su odlične itd. Zar ne? Ne trebam ponavljati da ih volim jer s njima čistim oči, usne i cijelu kožu na licu. Micelarne otopine su pravi make up multifunkcionalni proizvodi. Sve što je potrebno, a samo u jednoj bočici ili boci.

Niveina verzija mi se dopala, ukratko. Efikasna je - radi sve ono što dobra micelarna otopina radi - skida sjenila, tuševe, maskare, pudere, korektore, sjajila i dugotrajne ruževe. S micelarnima najviše volim čistiti područje oko očiju jer sam dugo vremena mrzila maskare upravo zbog skidanja. Otkako sam na micelarnim otopinama, s maskarama je lako. Natopim vatu, držim vatu na zatvorenim očima nekih pola minute i samo obrišem ono što je ostalo ispod oka. Takvo skidanje maskare obožavam. 

Dok sam testirala ovu micelarnu koristila sam Chanel Le Volume, Diorshow Extase i Maybelline Collosal. Nivea je sve tri maskare odlično skinula. Nije bilo ostataka ispod očiju, a naveći test da li nešto čisti dobro oko očiju je drugo jutro - točnije da li se probudim čista ili imam ostatke maskare ispod očiju. S Niveom je sve bilo OK. Sa sjenilima i tuševima je ista priča. Volim dugotrajna sjenila (Maybelline Color Tatoo, Channel Illusion D'Ombre ...) i svi znamo da ih samo dobre micelarne skinu, a da ne ostanu tragovi ispod ili oko očiju. I to tu sam zadovoljna, isto kao i sa skidanjem tuševa.



Također sam zadovoljna sa čišćenjem cijelog lica - puder, rumenila, korektor i ostalo, kao i sa skidanjem ruževa. Za cijelo vrijeme korišenja nisu me niti jednom zapekle oči, a svi znamo da je to bitno. Nevidim svrhu korištenja nekih proizvoda koji su prikladni za oko očiju i onda kapati Visine (jedna moja frendica to radi!!!).


Ono što je još bitnije, lice mi se nikada od nje nije zacrvenilo, nisam uočila nikakve loše reakcije ili nešto drugo loše. Micelarna mi se svidjela jer je efikasna i blaga za lice.

Kao nedostatak bih navela količinu od samo 200 ml. Ako ne koristite micelarne svaki dan i za cijelo lice, količina je ok, ali meni je ovo malo jer sa micelanima svaki dan čistim cijelo lice.

Rezime: drogerijska micelarna koja se može mjeriti sa onima iz ljekarne.

*PR uzorak

Primjedbe

  1. Jedva čekam da mi stigne, baš me zanima! Doduše ja za oči koristim dvofazne skidače namijenje baš za njih, tako mi najbolje odgovara :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ne volim dvofazne jer su mi malo premasni pa me peku oči.

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare