Preskoči na glavni sadržaj

Orofludio ulje za kosu




O maski sam vam već pisala ovdje, a sada je došao red na ulje.
Da se ne ponavljam previše, kosa mi je u komi, blago rečeno.
Od Orofludio maske vidim da ima jako puno korsiti, ali je još dalek put dok ne vratim kosu u normalu.
Zato sam odlučila još dodati u njegu kose i  ovo ulje jer je vremena malo, a kosa katastrofa.


Nakon sad 2 tjedna, mogu reći da mi se ulje dopalo tako tako. Nije to neka ludnica koliko mi je lakše sa kosom dok ga koristim, ali budimo realni kod mene je opcija ili škare ili koristiti svemoguće proizvode. Ulje je super za nakon feniranja, peglanja i sl. Super je i na mokru kosu, ali kad ga stavim sve je super nekih 10 minuta i onda se sve upije i moja kosa je opet suha.

Onda opet stavim (u šali kažem mjericu) ulja na kosu i to se upije i kosa je opet kao prije, suha. Znam da je ovo ulje super jer mi ne masti dodatno kosu, vidim da mi se sve upije, ali meni bi trebalo još malo efikasnije ulje. Sviđa mi se miris, sviđa mi se kako ulje daje lijepi sjaj i odsjaj kosi na suncu.

Ali mi u ulju nedostaje još ono nešto - da učinak bude trajniji. To je kod mene problem jer mi je kosa jako suha od feniranja, bojenja, pramenonova, feglanja i figara. 


Ulje je gusto, mora ga se razmazati među dlanovima i onda tek nanesti na kosu - što se meni se sviđa. Zaprljam ruke, a i  usklikala sam vam bočicu da vidite kako je nepraktično. A sad mjerica, to je ono kad odvrnem čep, prislonim bočicu na dlan i s bočicom prođem po dlanu, a mjericu vidite gore. Sad shvaćate mjericu?

Takivih nekoliko stavim svaki dan na kosu i meni to još nije dosta. I ne samo to, nego kad imam masku, uvijek obavezno stavim i ulje, znači maska mi stoji na kosi nekih 15 minuta, pa onda još stavim na kosu pomiješanu masku i ulje i ostavim to još pola sata.

Znam da koristim ovo ulje tek 2 tjedna, ali očekivala sam više. Sve je ok s njim, kosa je meka, svilena, podatna, ali nekako je još uvijek suha.

Imate li vi ovo ulje - da li sam prerano počela s panikom da ulje nije dobro ili da se još malo strpim? Samo da napomenem da već tjedan dana ne koristim fen ili peglu, ali ni to ne pomaže. Znam da ne može jedan tjedan popraviti godine uništavanj kose, ali eto, očekivala sam više od ulja. S maskom sam oduševljena, kosa mi je puno bolja i vidim ogromnu razliku, ali ulje nekako kao da nije dovoljno dobro.

Kupljeno na Beauty Bay, 50 ml me je koštalo nekih 10 funti, točnije 10,23 funti.

Primjedbe

  1. Baš sam se obradovala kada sam videla da si pisala o ulju. I odmah sam se pitala gde si ga kupila i koliko si ga platila, sa obzirom da si mi rekla koliko si dobro prošla sa maskom. Nisam probala ulje, ali planiram da ga kupim, jer kako znaš maska me je oduševila. Jedino mi otvor deluje nekako preveliko, ali moram ga probati :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nemam ovo ulje, ali imam arganovo od Organixa i meni odgovara. Ali to je vjerojatno zato jer sama po sebi imam zdravu kosu (eh, geni), a isto je već dugo farbam. Probaj s nekim obnavljajućim maskama (kažeš da i sama vidiš razliku), a ulje koristi kao dodatnu njegu. Preporučam da probaš ovo od Organixa ili Lorealov Mythic Oil koje je isto odlično. A kosu isto tako treba njegovat i iznutra ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja koristim bademovo ulje i super mi je

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu