Preskoči na glavni sadržaj

Odluka je pala!

Eh, danas sam vidjela svoje podočnjake i ostala malo zatečena s mojim odrazom. Cijelu večer tražim neki hibrid - korektor i njega u jednom i sjetila sam se ove kreme. U zadnje vrijeme ne koristim korektore oko očiju jer jako isušuju, vide se u onim sitnim borama i nekako si nisam ok. Ali kad sam danas vidjela podočnjake, odlučila sam da na slijdećem putovanju kupujem Dior BB za oko očiju!

Primjedbe

  1. Moja odluka je pala na L'Occitane korektor i prezadovoljna sam, njeguje i prekriva ;).

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu