Preskoči na glavni sadržaj

Chanel puder u prahu




Ovo je moj omiljeni - neću puno o njemu, slika govori tisuću riječi.


Nijansa 40, najtamnija, 30 grama, što je jako puno (duplo od Diora za istu cijenu!).


Veliki tufer, mekan kao oblak.


Velike rešetke i puno pudera ispada iz njega.


Puder je iznimno sitan, fin i neprimjetan na licu.


Jako se lijepo nanosi i lako se s njim može raditi.


A nagrada je savšeno mat lice cijeli dan. Od jutra do sutra. Primjetila sam da je lice dulje mat dok se puder utapka sa tuferom, a dok sa kistom onda je puno prozračnije i laganije.

Kupljen na jagodi, standardna cijena.

Kažem - omiljeni puder, do sada sam ga već imala u nijansi 20 i varijantu u kamenu u nijansi 20.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu