Preskoči na glavni sadržaj

La Roche Posay ulje SPF 30




Svi smo godinama koristili kreme za sunčanje i prošle godine sam se počela mazati i sa uljima. I znate što: oduševljena sam! I oduševljenje se nastavilo i ovog ljeta.

Ulje sam počela koristiti tek od petog dana ljetovanja jer je SPF 30, a do tada sam koristila nešto sa SPF 50 o čemu za nekoliko dana. Jako sam svijetle puti i moram imati sigurnu zaštitu na suncu jer sam sklona tome da jako pocrvenim. Ne izgorim, nego budem jako crvena. Jasno je da to izmuči kožu.

Ulje nanosim jako obilno, jer kad se jednom krene sa uljem, teško je prestati. Ulje je tako ugodno na koži, puno ugodnije od ikoje kreme za sunčanje jer ulje u isto vrijeme štiti i hrani kožu. Istina je da je s uljima malo nespretno jer mogu zaprljati kupaći, ali isplati se pripaziti.

Kad nanesem ulje, osjetim kao da koža odahne, to je takav nalet olakšanja za suhu i zategnutu kožu da je to divota. Zamislite svoju najdražu kremu ili losion za tijelo, pa onaj osjećaj kad koža ne zateže više, e to čini i ulje, ali nekoliko puta bolje. 

Ulje se ne ispire s kože tako lako. Moja rutina je nanošenje ulja još dok sam doma, pa onda idem na plažu i plivanje. Uvijek plivam bar sat vremena i kad izađem, osjetim da je ulje još uvijek prisutno na koži, vidi se da se more slijeva po masnoj koži (vidi se jer ja nanosim nenormalno puno). Kada se ulja nanese u normalnoj količini, onda se ne primjećuje na koži.

Potom opet nanosim ulje kada se osušim i tako ponavljam svaki put nakon plivanja.

A sad ide onaj dio kad se tuširam uvečer. Koža je mekana, kao da sam ju cijeli dan čuvala od sunca. Koža je poput svile. Ja zbilja dolazim u napast da ovo ulje nastavim koristiti umjesto mlijeka za tijelo. Koža je glatka, mekana, svilena, ma od ničega i nikad mi koža nije bila više glatka. Koža mi je bila tako glatka da nije bilo potrebe da se mažem uvečer sa losionom ili kremom za tijelo.

Ulje se može koristiti i na licu, ali se ja nisam usudila. Možda se odvažim i probam, ali nekako se još to nisam odvažila. Možda griješim, ali ako je netko probao, neka mi javi, znatiželjna sam.

Ulje dolazi u ambalaži na pumpicu, 200 ml, uvijek Vam je potreban jedan koji će štrcati ulje jer postane nespretno i sklisko.

* PR uzorak

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare