Preskoči na glavni sadržaj

La Roche Posay Toleriane Ultra Fluide


Ovaj fluid imam sad već neko vrijeme i imala sam prilike koristiti ga dok je bilo jako vruće i malo manje. Ono što mi se prvo svidjelo je ambalaža, baš je onako kako mi se činilo. Fluid nije samo u ovome što vidite, fluid je u još jednom pakiranju do kojeg se nemože i kako se fluid koristi, tako se ono unutarnje pakiranje smanjuje. Genijalno!

Fluid sam počela koristiti dok je bilo vruće i na prvu mi se nije svidjelo što ostavlja lagani film na koži. Kad je vani bilo 32 stupnja koža mi se sjajila samim time što je vruće i još na to fluid, pa sam se dosta sjajila. To mi se na prvu nije svidjelo. Onda je došlo ono malo zahlađenje u sredini ljeta i to malo sjaja mi se svidjelo. Eto, u samo nekoliko tjedana, dojam o istoj tubi totalno drugačiji. Dok je vrućina malo popustila, svidjelo mi se što ostavlja film na licu jer mi se koža od toga nije isušivala, baš sam imala dojam da sam pod tim nekako zaštićena od svega izvana. Moja koža kao da je bila pod staklenim zvonom. Ono što mi se je još više svidjelo jer to što od tog filma nisam uočila niti jedan prištić. E kad se to dogodi, onda je to neki super proizvod.



Ono što mi se je još svidjelo kod fluida je to što je pogodan za područje oko očiju. Inače ne prakticiram da istu kremu koristim na cijelom licu. Za oko očiju koristim posebnu kremu, uvijek ih imam nekoliko i području oko očiju pružam posebnu njegu, to je koža koja je puno tanja i nekako se volim posebno brinuti o njoj. Ovaj fluid se može koristiti i oko očiju i to mi je super za lijena jutra, a ponekad  i večeri kad mi se jako spava, ali mi je još više super za neka brzopotezna putovanja, tipa da negdje trebam prespavati jednu noć. Uzmem samo ovu tubu i imam pokriveno sve - lice, oči i vrat.

Sviđa mi se što je krema dovoljno hidratantna i uz nju nemam potrebe za još nečim dodatnim. Krema mi je sasvim dovoljna i odlična mi je kao podloga za tekući puder, uz napomenu da očistim taj film sa lica papirnatom maramicom jer ne volim nanositi puder na masnu kožu, to nikada ne bude ravnomjerno.


Neki dan sam se odlučila na mini čišćenje lica u kućnoj radinosti, tj. istiskivanje onih malih crnih dosada na lica. Dosta dugo je to trajalo i nakon toga mi je koža bila crvena. Uvijek mi to crvenilo potraje nekoliko dana poslije. Ali ovog puta sam se sjetila nanijeti Toleriane Ultra i crvenilo je nestalo u roku nekih 2 - 3 sata. Koža mi uopće nije bila suha, niti me je zatezala, a posebno mi je drago što uvečer uopće nisam bila crvena ili izmučena od tiskanja. Koža mi je bila u tako normalnom stanju da sam u šetnju gradom otišla bez trunke pudera i kad sam došla doma pomislila sam si "ajme kako sam mogla bez pudera nakon tiskanja, sigurno sam jako crvena", ali na moje iznenađenje - lice mi je bilo bijelo, kao da nisam tiskala po njemu.

Da li treba još dokaza da ovaj fluid zbilja radi čuda na osjetljivoj koži? Drago mi je da sam ne našla s ovim fluidom jer sam dosad osjetljivost kože rješavala sa zelenim kremama, a sada to mogu i sa "nečim normalnim".

* PR uzorak

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare