Preskoči na glavni sadržaj

Tester report


Prilikom kupovine u ljekarni dobila sam nekoliko testera. I tome sam se začudila jer u toj ljekarni nikad nisam dobila testere, a redovno tamo kupujem, i to ne baš malo. Ali dobro, to je već stara priča.

Vichy Normaderm Night Detox mi i nije nešto za isprobati jer ga imam već dugo. Meni je to jedna dobra noćna krema i kod mene ona zamjenjuje primer. Odnosno, ako sutra ujutro želim da mi lice izgleda super, onda uvečer koristim ovu kremu - pore su uže i lice baš kao da je bilo na detoxu.

Vichy Teint Ideal za mješovitu kožu je jedan lagani puder. Kako trenutno nemam nikakvih problema na koži, ne mogu reći kako prekriva. Nisam ga stavljala puno jer sad i tonirana krema na meni izgleda kao full prekrivanje. Koristila sam ga malo, ali zbilja jako malo i tester sam imala cijeli tjedan. Nije sasvim mat, ali se ni ne sjaji ružno. Postojanost je soldina, ujutro nanesen je izdržao dobro do nekih 16-17 sati popodne. Preko njega sam još koristila Chanel puder u prahu. Nisam uočila nikakve prištiće od njega ili nešto drugo loše. Na jesen kupujem full verziju.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare