Preskoči na glavni sadržaj

Vichy dezić


Ne znam koji mi je ovo Vichy dezić po redu, ali u bijeloj varijanti mi je prvi! Uvijek uzimam zeleni, ali sad nije bilo i dvoumila sam se između crvenog i bijelog, ali ovaj je za osjetljivu i depiliranu kožu pa to uvijek trebam. A bijelo povezujemo sa čištoćom itd. pa radije to nego crveni.

Miris je standardan, lagan i neupadljiv, brzo ishlapi. Sviđa mi što ne ostavlja tragove, ali ama baš nikakve i na bilo kojoj odjeći. Štiti od neugodnih mirisa bez premca - iako ljeto nije bilo ekstra vruće nisam uopće bila zabrinuti, znate već, da li se bude osjetilo da je vruće. :-)

Moja metoda uklanjanja dlačica je brijanje, o razlozima u nekom drugom postu. Ali je koža poslije brijanja dosta osjetljiva i stalno mi se događa da se obrijem, oznojim i nakon toga mi je sve ispod pazuha crveno. Procedura je da brijem dok se tuširam prije spavanja i nakon toga stavim samo Vichy dezić u bilo kojoj varijanti (zeleni ili sada bijeli). Rezultat je da me ništa ne peče dok nanosim dezić isti čas nakon brijanja, koža mi nije osjetljiva na njega i ne nastanu mi crveni flekovi od znojenja.

Dezić nanosim uvijek uvečer i sigurna cijeli sljedeći dan. Volim Vichy dezić, volim što je roll on i malo viša cijena od ostalih dezića je sasvim opravdana i ja ga se ne odričem.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu