Preskoči na glavni sadržaj

Balea BodyFit


Mnoge žene kreme za ljepšu figuru koriste od Uskrsa do mora, ali ja ne radim tako. Ja se tijelu volim posvetiti cijele godine, nije mi samo bitno na moru dobro izgledati, volim imati meku kožu, njegovanu i glatku, svaki dan! Nema mi ljepšeg nego čuti riječi - kako je meka koža na tvojim nogama ....

A da bih čula te riječi, puno njege je potrebno. Inače imam meku kožu, ali želim da bude još bolja. E baš zato koristim kreme protiv celulita cijele godine i ulažem puno vremena u to.

Stalno probavam neke nove kreme i stare, s nekima sam zadovoljna više, s nekima manje. S ovom kremom kremom sam jako zadovoljna. Cijena je prije svega puno manja nego kod drugih krema za celulit, a učinkovitost je super. Da se razumijemo, od ovih krema se ne očekuje da izravnaju nove i guzu i poprave sve što loše hrane unosimo u sebe - ovo su kreme koje trebaju zagladiti kožu, smanjiti kvrge celulita, a ne ukloniti ih. I dok tako gledate na kreme - onda su super. Ako želite smanjiti celulut - onda treba paziti na prehranu, vježbati i to puno, piti puno vode i živjeti zdravo.

Ako želite omekšati Vašu kožu, ako želite da na dodir bude poput svile, da ruke po njoj klize, ako ne želite da one kvrge celulita budu jako primjetne - onda kreme mogu pomoći. Kreme nisu zamjena za zdrav život.

Balea krema mi se svidjela jer je lagana - nježan miris, jako lagana tekstura, jako brzo upije, a rezultati vidljivi jako brzo. Imam lijenih dana kada ju ne stavim jer mi se nije dalo, ali vidim razliku - koža tada nije tako meka i na guzi se vidi celulit - a kad stavim kremu za par dana to sve izgleda puno bolje.

Obično ove vrste krema imaju neugodne mirise, i drago mi je da se netko iz Balee dosjetilo da naprave efikasnu kremu za ugodnim mirisom.

Cijena ove kreme je bilo 20 - 30 kn, ne sjećam se točno više. Znam da sam si mislila da je u odnosu na druge tako jeftina da mi neće biti žao novaca ako nije dobra, no ispalo je da mi je bolja od dobrog dijela skupih krema.

Mislim da ste shvatile - definitivno Vam ju preporučujem, odlična je.


Primjedbe

  1. E odlicnoooo. Vec duze planiram da je probam. Sad si me ubedila. :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu