Preskoči na glavni sadržaj

Balea dezić sa noge i cipele


Drage moje, vani je zbilja grozno vrijeme. Sjedim u toplom domu, slušam kako se auti voze po mokroj cesti ... Ne volim to jer je jesen, ali nekako volim što dolazi Božić. Imala sam namjeru Vam danas pisati  o make up-u kojeg sam koristila često, ali nisam stiga fotkati dok je još bilo dnevnog svjetla. Zato imam priču o deziću koja je stpljivo čekala mjesecima. :-)

Iskreno, ovo nam svima treba - nema toga kome se ne usmrde noge, oprostite na izrazu, ali nije baš lijepa pojava njuškati smrad nečijih nogu. Ova priča seže sve do ljeta kada sam na bose noge obula balerinke - ne zna se što je više smrdilo - moje noge ili balerinke. Kako ljeto nije bilo neko, probala sam sa stopalicama - efekt je bio još gori. Uglavnom, ne ponovilo se. I tako sam u DM-u počela ogledavati sprejeve za noge jer sam si pomislila - čekaj Ana, ispod pazuha koristiš dezić da ne smrdiš svima oko sebe, a kad se izuješ - nije te baš briga?

I tako sam uspaničeno uzela jedan narančasti da vidim kako će to ići. Mogu reći da mi se čak i svidjelo. A pravu funkciju toga sam uočila neki dan na pilatesu. Sad je situacija malo drugačija - čizme, tople i meke - ponekad nakon 12 sati u njima i ne miriši ugodno, a onda na pilates na kojem trebam biti bosa.

Ali s ovim sprejem nemam problema - stopala poprime jedan ugodan miris i nije mi neugodno i ne moram misliti - da li moje noge možda malo smrde?

Primjedbe

  1. koji je miris ? jel vuce na kiselo ili ipak na sveze ?

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu