Preskoči na glavni sadržaj

Olovke za usne


Od kada je Clinique lansirao debele olovke koje se prekrasno sjaje, nema kraja svih mogućim varijanta. Idemo sa onima koje su meni ipak najdraže, s lijeva na desno.

Max Factor - bogata boja, prava pink nijansa, postojana, sjaji se više od sjajila, volim ju nositi često i volim tu pink nijansu jer je to jedna od rijetkih koja mi dobro stoji. Sviđa mi se što je olovka mala, stane u svaku torbu i s njom znam da uvijek imam savršene usne. Minus je šiljenje i ponekad mi više izbijedi na unutanjem dijelu usana i vanjski mi ostane malo više roza.

Avon - ova olovka mi je malo presuha, možda sam ja problem, ali nikad od nje nemam sjajne usne, nego mat. Onda se okoristim Labellom da to malo "namočim", ali nekako ja bih radije da je ovo sjajna olovka, a ne mat.

Catrice - odlične olovke, odlično se sjaje, boje su jako prirodne, ostavljaju dojam kao da nemam ništa na usnama i to mi se jako sviđa. Odlične su za prilike kad ne želim izgledati prenašminkano, a opet kad želim istaknuti usne su super jer jedan sloj izgleda prirodno, a dva tri glamurozno. Ne sadrže šljokice, samo se sjaje i presijavaju. I sviđa mi se postojanost, s njima sam sigurno bilo da idem u Kaufland ili na svadbu. A uz njih slobodno mogu zaboraviti na Labello jer povrh svega njeguju usnu i ne isušuju.

Deborah - sve kao Catrice, samo uz šljokice.


Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu