Preskoči na glavni sadržaj

Nivea Diamond Volume


Idemo ravno u glavu - lak za kosu koristim u velikim količinama, a za pjenu se ne sjećam kad sam ju koristila zadnji put. Kada sam dobila na ponudu da recenziram lak i pjenu, pomislila sam si: Pjena! Tko to još koristi ... I kao uvijek, moje predrasude su ipale moje ograničenje. :-)

Lak za kosu najčešće koristim kad zavežem kosu u rep jer mi raste jako puno male kose koja leti na sve strane i ne volim kako to ostavlja neuredan dojam, sve može biti super na meni, ali dok imam kosu kao afro, to mi uništava sve. Od laka tražim da jako učvrsti te sve zločeste vlasi kose i da sve izgleda lijepo, nikako zalijepljeno. 

Za pjenom za kosu sam ludila u vrijeme dok išla u osnovnu školu - to je bilo vrijeme kad sam postala plavuša (6. razred!) i stalno sam htjela neku pjenu od koje će se kosa sjajiti. Još sam u to vrijeme bila opsjednuta kovrčama, ali sam ipak htjela kosu kao Buffy (Sarah Michelle Geller). Ne, uopće nisam imala pubertetskih problema.

A sad ozbiljno, kako su mi se svidjeli Nivea lak i pjena.



Lak za kosu je ispao pravi pogodak - ekstra, turbo jako učvrščivanje. Dokaz - sjećate se onog vjetrovitog vremena u zadnjih par dana, nosila sam rep i sva kosa je ostala na mjestu u repu, sve je bilo zaglađeno. Konačno sam se i ja osjećala kao da sam ispala iz TV reklame. Lak zbilja dobro odradi svoj posao - kosa je učvršćena, nigdje se ne miče, nije slijepljena, masna ili čudna na dodir ili izgled. Sviđa mi se što kosa ima decentan sjaj i ostaje odignuta od tjemena, ne dobije se efekt kose zalijepljene za glavu. Ocjena 5/5. Iskreno, do sada nisam kupovala Nivea lak, ali postat ću mu vjerna jer je odličan. Do sada sam redovno kupovala Wella jer ima dobre TV reklame. Taština ....


Pjena za kosu - slobodno mogu reći - koja sam ja budala! Godinama se mučim kako ukrotiti kosu da sve ostane na mjestu i dobro izgleda pa koristim regeneratore, maske, gelove, ulja, seruma, sprejeve. ... Ključno je samo nanijeti malo pjene na kosu i onda je sve ok - sjaji se, puna je života i može se s njom onda svašta - od ravne do uvijene na figaro. Kako je danas bio jako lijep dan puno sunca i čak 21 stupanj, oprala sam kosu, stavila na nju šaku Nivea pjene, zgužvala i ostavila da se prirodno osuši - sad uživam u beach waves! Samo mi nedostaje daska za surfanje i naravno, more. :-)

Uglavnom, svidjelo mi se sve i nastavljam s korištenjem :-)

*PR uzorci


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare