Preskoči na glavni sadržaj

Byphasse maramice za čišćenje lica


Ne znam kako Vi, ali ja bih maramice za čišćenje lica svrstala u klasike. To je nešto što me vraća u tinejdžerske dane. Naime, kada sam počela sa šminkanjem, davno u 7/8 razredu, onda su se pojavile maramice za skidanje šminke. I koristila sam ih bila godinama. Sviđalo mi se što u jednom proizvodu imam sve: i vatu, i sredstvo za skidanje šminke oko očiju i za lice i ruž, ma sve. I sigurna sam da mi nikad ne može ponestati vate - jer je ne treba!

I onda sam dobila paket jumbo maramica za čišćenje i tako sam im se slatko nasmijala. Nisam ih koristila godinama. Ovo će za mene ii svojevrsni povratak u mlađe dane. :-)

Ali vidim mnogo napretka otkad sam maramice koristila zadnji put.

- Čep - odličan stvar jer se maramice ne osuše. Sjećate se kako su prije bile samo one naljepnice, pa kad sa maramicom namočite sve okolo, onda se ne zalijepi i do drugi dan imate suhe maramice. Definitivno mi je bilo drago vidjeti da su maramice postale modernije.

- Maramice - veličina je taman, može se presavinuti da se dobije tuferić s kojim se čisti lice, može ostati i tako velika. Bilo mi je čudno što se sve drže, pa sam u prvi mah izvukla nekoliko njh.

 - Korištenje - maskaru sam skinula da sam tufer od maramice držala na zatvorenim očima i samo povukla maramicu od unutarnjeg kuta oko prema vanjskom - ništa lakše, a oči sasvim čiste bez da me išta peče. Lice je bilo isto lako očistiti, samo sam s maramicom lagano prošla po licu i skinula svu šminku. Maramice sam testirala na Le Volume de Chanel, Hydreane BB kremi, Chanel ruževima, Chanel Illusion dOmbre sjenilima i Dior bronzeru. Moram priznati da sam zadovoljna viđenim.

Koristiti maramice opet mi se svidjelo i razmišljam da se neko vrijeme opet prebacim na njih. Prigodne su za čišćenje na brzinu, za putovanja definitivno jer ne moram nositi nekoliko proizvoda i vatu. A na vatu više ne moram paziti da mi ponestane!

Sviđa mi se filozofija Byphasse - velika pakiranja proizvoda i za mene zaista odlična kvaliteta. Ne vidim razlike u odnosu na druge drogerijske brendove, ali i one malo skuplje.

Podsjetnik na Labello darivanje koje je u toku. Sretno!

*PR uzorak


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu