Preskoči na glavni sadržaj

Scholl



Uvijek sam koristila na njegu stopala kamen. Stoji u tuš kabini i svaku večer potegnem par puta. Nisam ja to izmislila, tako me mama naučila. I tako sam radila, sve do nedavno dok mi je jedna prijateljica kazala kako je ovo super stvar. Sve izbrusiš bez da ideš kod pedikera. Kad ti se da, doma si malo urediš stopala i onda održavaš. Tako mi je objasnila. 

Iskreno, bilo me strah to kupiti, iako sam stalno gledala u reklami i u Bipi, ali nikako da "skupim hrabrosti". I onda mi je došlo da je vrijeme da odem kod pedikera da uredi malo bolje jer ipak kamen nije svršen. I onda sam odlučila - kupujem.


Nakon što je to malo čudo u mojoj kupaonici već dva mjeseca, evo dojmova:

- sama upravljam s tim koliko želim urediti suhu kožu, što je za mene veliki plus jer sam bila i kod pedikera nakon kojih 2 dana nisam mogla hodati jer su žiletom ogulili sve s pete.
- vrijeme - kad želim, koliko želim. Dok gledam tv uvečer, dok ne znam što bi, dok mi stoji maska na licu, a ne moram nigdje ići, nego sjedim doma raščupana.
- cijena - kupila sam u Bipi sa kuponom sa rođendan, tako da me je došlo dosta jeftinije. Sa pakiranjem se dobije jedan valjak, a nova 2 koštaju 100 kn. Ja još uvijek koristim onaj prvi.
- nisam se ozljedila ni malo, samo imam glatku kožu na stopalima svaki dan.

Ovaj aparatić je nešto što definitivno treba imati. Jeftinije je nego ići pedikeru, a zadovoljnija sam i sigurnija nego da mi neko drugi to radi.




Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare