Preskoči na glavni sadržaj

Byphasse dezić, gel za tuširanje i njega lica


Već više od mjesec dana koristim nekoliko Byphasse proizvoda i evo ih, svi na jednom mjestu.

Dezić roll on - mmmmm, miris pamuka, i to svako jutro, divno za početak dana. Dezić je bio ok, odradio je svoje tokom dana, mirisala sam jako ugodno, nisam imala tragova na odjeći i meni je to ok.


Gel za tušuranje - uvijek sam birala crvene gelove jer mi najbolje miriše, tako je bilo i ovaj put. Bilo je odlično ići tuširati se jer sam znala što me čeka svaki put - odličan miris koji pretvara tuširanje u spa ritual.


Q10 dnevna krema za lice - mislim da je ovo moj favorit. Krema je jako hidratantna i tako lijepo njeguje kožu da bih pomislila da koristim nešto jako eksluzivno. Ambalaža je odlična, podsjeća me na Givenchy, izgledom i kvalitetotom. Svake pohvale za ovu kremu.


Krema za učvrščivanje - isto mi je bila dobra, bitno je da se brzo upija i da ima ugodan miris. :-) Na meni nema baš materijala da primjetim učvrščivanje, ali svejedno mi je bila ugodna za korištenje.


Mlijeko za lice - koje sam češće koristila kad masiram lice, nekako mi ga je bilo šteta koristiti za nešto što ću baciti. Lice čisti dobro, i oči i lice i usne. Ali ipak bilo mi je šteta bacati ga, pa sam svaku večer s njim masirala lice jer je poslije ovog mlijeka koža nekako posebno meka.

Ukratko, Byphasse mi se je svidio. Proizvodi su odlični, kreme za lice moram istražiti detaljnje i nadam se da Vam uskoro opet pišem o Byphasse.

* PR uzorci

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare