Preskoči na glavni sadržaj

Olival hranjiva maska za lice


Olival maska je postala moja omiljena maska u zadnje vrijeme, točnije postala je ona maska koju koristim večer prije nekog bitnog dana kad želim dobro izgledati. Primjerice, pred nekoliko tjedana kad sam imala godišnjicu mature pa sam htjela izgledati baš ok.

Isto tako, ako imam dogovor da idem u grad uvečer, onda je maska popodne na licu.

Ambalaža je odlična, lako za korištenje, laka za put, ma odlična. I još nešto, ne podnosim što su sve maske sad u onim malim jednokratnim jastucima, to mi tako ide na živce. Volim kad kupim tubi i kvit, a ne kad maske stave u nešto iz čega se kao prvo masku teško istisne. Tuba je uvijek bolja! :-)

Maska je tamno siva, gotovo crna. I baš sam bila šokirana kad sam ju vidjela takvu, naučila sam se na bijele, zelene, plave, roza, prozirne, ali crna .... 

Za nanošenje sam se odlučila koristiti kist za tekući puder, jer mi je bilo čudno to raditi sa prstima, nekako bi se osjećala kao da stavljam prste u blato.

Nakon nekih 10-ak minuta je išlo ispiranje i onda sam mogla samo u ogledalu diviti se kako mi je lice bez pora, lijepo hidratizirano, nije bilo crveno, ma baš je bilo kao bebino.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare