Preskoči na glavni sadržaj

Avene Hydrance Optimale Riche tonirana krema



Krema koju sam počela koristiti sredinom ljeta, dok još nisam imala preplanulu boju, kad sam se vratila s mora i sada dok još imam neke obrise tena. Uglavnom, odgovara mi cijelo vrijeme. Dok sam bila sasvim bijela, dobijem malo zdrave boje, dok sam imala reš pečen ten, davala je vlagu koži za kojom je ona tada vapila, a sada opet imam zdrav izgled.

Krema u rich verziji bi mi inače bila odbojna pomisao za ljeto, no kad ju koristim kako spada, onda je savršena. Potrebno mi je tek malo pudera u prahu na T zoni, a obrazi su mi baš okupani zdravim sjajem.

Nijansa je dosta tamna, no može se s njom jako lijepo dozirati ten. Rekla bih da je ovo medium nijansa, većini je to zapravo normalna nijansa, no kako sam ja standardno Chanel 10/20, ona je medium nijansa za mene maksimum.

Prekrivanje je lagano do srednje, ali se vrlo lako može nadograditi sa Healthy Mix korektorima, od kojih 53 odgovara savršeno na ovu kremu.

Krema mi na licu traje od kada ju stavim pa dok ju ne skinem, ponekad je to od 6 ujutro do 10 uvečer, što je odlična stvar. Kako se radi o finoj teksturi, zaboravila sam na prištiće i bubuljice.

Ovo je krema koju bih rado pomiješala sa malo mlijeka za tijelo i lažirala preplanule noge, samo da znate. :-)


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare