Preskoči na glavni sadržaj

Caudalie Polyphenol krema za oko očiju

Imala sam puno Caudalie proizvoda, no ovo je prvi iz ove linije, koja je namijenjena za kožu sa borama. Područje oko očiju mi je jako bitno, jer sam sklona podočnjacima, tome da bude natečena, plava, a kad se to povuče ostanu mi bore. Zato tražim nešto što nije sasvim lagane teksture, a ni sasvim masno. Ali je najbitnije da radi protiv podočnjaka, tj. da smiruje i da ublažava bore.



Kremu sam nanosila i ujutro i uvečer, a u dane kad nisam bila našminkana i još nekad tokom dana. Krema je jako dobra kao podloga za makup jer nije masna, a ostavi kožu glatkom. Isto tako, ne ostavlja tragove niti se skida s kože u komadićima. Tekstura mi je baš bila dobra. Nikad nisam osjetila da mi je preteška za oči, crvenilo, suze ili nešto drugo. Krema je veoma hidratantna što mi se je jako svidjelo. Najbolji dokaz je to što mi koža na gornjem kapku više nije dehidrirana i mogu lijepo nanijeti olovku, što do sada nisam mogla jer mi se koža jako nakupljala i nije bila ravna pa onda nisam ni mogla lijepo napraviti crtu olovkom ili tušem.


Ono s čime nisam je djelovanje protiv bora. Rekla bih da gotovo ništa. U prvi čas zagladi, ali za sat dva više nema efekta. Ne znam kako, ali to me je baš razočaralo. Super tekstura, super hidratantna, pa sam očekivala da radi bolje protiv prvih bora. Iskreno, očekivala sam više. Inače krema nije baš prejeftina, cca 300 kn, ali se može dobro uloviti na sniženjima u ljekarnama za cca 200 kn. Drago mi je da sam ja svoju kupila na sniženju jer za 300 kn očekivala bih da bolje radi na borama. I za 200 kn isto bih očekivala jer puno jeftinije kreme bolje ubijaju bore. Kremi budem dala još jednu šansu, ali za sad nisam oduševljena i ne bih ponovila kupovinu.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare