Preskoči na glavni sadržaj

Kiehl's i ja


Iskreno, već se dugo spremam otići u Kiehl's, ali uvijek nešta. Nikad nisam ulovila dosta vremena i drago mi je da sam pred neka 2 tjedna konačno ulovila vremena. 

Ovako tamo sve počinje - detaljna analiza i skin check. Analiza podrazumijeva vlastiti opis svoje kože i proizvoda koje koristim, a onda na scenu stupaju cure iz Kiehl'sa. Na lice prislone male trakice i po njima se vidi da li je koža suha, normalna ili masna. Moja koža je ispala lagano masna, no pojasnila sam je dehidrirana i da me muče linije od dehidriranosti na čelu, zatezanje kože i podočnjaci. 

I da krenemo redom što su mi vrlo ljubazne djevojke iz Kiehl'sa preporučile.

Ultra facial cleanser
Ukratko, gel za čićenje lice. Preporuka je da se umjesto micelarne, vratim nazad na gel za čišćenje. Preporučeni gel će mi riješiti problem da mi se lice ne isušuje i ne zateže nakon umivanja. Sviđa mi se što je blag, nije me ništa zatezalo, efikasan je u čišćenju i lijepo priprema kožu za dalje.



Ultra facial toner
Ono što ja uglavnom izbjegavam u rutini. Uglavnom je razlog je lijenost, moja lijenost. Ne da mi čekati da se upije i sada sam eto uspješno nagovorena. Preporučeno mi je korištenje tonika kako bih skinula ako je još nešto ostalo na licu i najbitnije da će mi lice učiniti jako mekanim, baš kako je izgledalo lice djevojke koja mi je bila vodić u Kiehl'su.

Počela sam redovno koristiti tonik i mogu reći da mi se sviđa. Preporučeno mi je da tonik nanosim na lice sa vlažnom vatom da mi vata ne popije sav tonik prije nego dođe na lice, no kako je mlijekaste teksture, ja ga nanosim samo prstima kao kremu za lice. I zbilja omekša lice. Teorija iz Kiehl's je da skida kamenac iz vode koji je ostao na licu i još sitne nečistoće, pa eto, vrijedilo je jer zbilja vidim razliku.



A sad idu poslastice - dnevno i noćno ulje.

Daily Reviving Concentrate 
Radi se o ulju namijenjenom za dan. Ulje je jako lagano, odlično se upija. Kompatibilno je sa svim ostalim proizvodima, tako da mogu koristiti serum koji sam koristila i do sada, pa ovo ulje i onda još kremu. Savršeno! Po opisu, ali i djelovanju, ulje je kozmetičko savršenstvo - 100% prirodno, sadrži đumbir i suncokret, a lice izgleda zdravo, hidratizirano i nahranjeno. Nemam onih dosadnih dehidracijskih linija, koža me ne zateže, a da ne pričam o tome da nisam uočila nikakve nove prištiće ili crvenilo kože. Dapače, crvenilo kože u zadnje vrijeme uspjevam čak i bolje držati pod kontrolom. Rekla bih da ovo ulje radi posao teških ulja, ali nema tešku teksturu.

Midnight Recovery Concenrate
Jasno mi je zašto je ovo najprodavaniji proizvod, sasvim jasno. Opet lagano ulje, ali mrvicu jače. Ulje se koristi samo po noći, za oporavak kože. Odlično je što je tako jako da ga se može koristiti samog, bez ikakve noćne kreme, a opet ne treba jako puno ulja. Doslovno par kapi ulja radi više nego hrpa noćne kreme. 



Kako je moja želja bila nešto protiv podočnjaka, evo dvije Kihel'sove zvjezde protiv podočnjaka.

Creamy Eye treatment with Avocado
Avokado volim jesti, a sada ga imam i u kremi za oko očiju. Krema je opet zanimljive teksture - i masna i hidratantna, baš kao pravi avokado. Krema je blaga, ne peku me oči od nje. Hidratizira zbilja pravo, ne klizi po kapcima, stoji zbilja na mjestu, a jako lijepo se upija i jako je dobra podloga za make up. Krema je defintivino jedna od najboljih koje sam probala. Kako me muče podočnjaci, natečenost i bore koje nastanu kad se natečenost povuče, sa 28. godina treba mi prava krema za oko očiju. Ova krema je baš ono što mi treba, lagano masno, dosta hidratantno, a sigurna za oči.

Clearly Corrective Dar Cirle Perfector SPF 30
Biser svega ovog - kombinacija kreme za oko očiju i korektora! U jednom proizvodu dobijem njegu i prikrivanje podočnjaka, a da spada u kategoriju njege kože. Davno sam htjela probati nešto slično, Dior BB krema za oko očiju, ali nikada nije došla na red. Sa Kiehl's CC je super što prekriva, a ne uvlači mi se bore oko očiju jer je to najveća bolja svih korektora, zato to ono što je njega sa bojom ne radi. 


Također sam na isprobavanje dobila još i kremu za ruke, ali sam ju poklonila mami i prijavila je da je odlična, tako da još i ona ide na popis za kupovinu.

Drago mi je da sam konačno otišla u Kiehl's jer sam to odgađala zaista dugo vremena. Izrazito simpatične, ljubazne djevojke rade u Kiehl'su, no one su isto tako izrazito stručne i savršena su pomoć u kupovini. Iskreno mogu reći da je to jedna od zaista rijetkih trgovina gdje je osoblje baš 100% odlično, zaista pomognu sa pravim savjetima i pravim proizvodima. Hvala cijelom Kiehl's timu i veselim se povratku u Kiehl's jer je atmosfera odlična, a proizvodi još bolji.

I još jedno opažanje - Kiehl's je najpovoljniji u njihovoj trgovini, on line su cijene na Jagodi, Feel Uniqu i sl, dosta više koliko sam primjetila.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare